Label 10

Home » » Terkini !! Wajah Ketua Pengganas ?!! Dia Dakwa Bunuh 38 Anggota Keselamatan Malaysia !!? Allahuakbar !!

Terkini !! Wajah Ketua Pengganas ?!! Dia Dakwa Bunuh 38 Anggota Keselamatan Malaysia !!? Allahuakbar !!

Written By AAKJ on Sunday, March 3, 2013 | 1:24 AM



Baca d SINI

aakj ; maaf bukan aakj nak tuduh dia ketua pengganas..tapi cuak dan muak..'askar' dia sendiri makan tak cukup dia kaya raya d Filipina..tuuuiHHH !! maaf ambo kasar..emo tak leh kontrol..vavi lahhh !!

Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
March 3, 2013 at 2:13 AM

mcm bapuk terlebih makan babi aku tgk

March 3, 2013 at 7:20 AM

ha'ah. tak layak langsung jadi leader.

Anonymous
March 3, 2013 at 7:31 AM

Mesti Nuar Al-Juburi (kata Mat Sapu) ada jumpa dia kat mana-mana ni.

Anonymous
March 3, 2013 at 8:35 AM

Ya lah, muka mcm bapuk!!!

March 3, 2013 at 9:21 AM

Muka macam pondan!

Anonymous
March 3, 2013 at 10:21 AM

Dapat pada Juburin dia ratah mcm ayam goreng. Badan besar, lubang jubor mesti ketat nyer, nyam...nyam...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger