Label 10

Home » , , » Krisis Pengganas Sulu ! Konspirasi Pakatan Haram Jadah Rampas Putrajaya

Krisis Pengganas Sulu ! Konspirasi Pakatan Haram Jadah Rampas Putrajaya

Written By AAKJ on Sunday, March 3, 2013 | 10:00 AM


Allahuakbar !! sayu hati ini bila lihat foto anak arwah syuhada, Insp Zulkifli bin Mamat mengakat tangan berdoa agar roh ayahnya tenang mengadap Allah Yang Maha Esa...menitik airmata aakj saat melihat sekeping foto anak yang belum tahu erti pengorbanan ayahnya yang tak mampu d bayar dengan nilai wang ringgit..

Semalam dalam video yang aakj paparkan, bila d tanya..anak kecil ini jawab "..ayah kena bom.."

Saat rakyat negara ini yang cintakan kedamaian suram..sedih..terkejut..malah ada yang mula melontarkan emosi marah..ada puak yang rasa inilah masa nak kenakan Kerajaan BN..inilah masanya nak kenakan dan salahkan UMNO sebagai perancang segalanya..malah ada puok kera ni mula mengeluarkan kata-kata kesat...kata-kata yang tak sepatutnya d keluarkan d saat seluruh rakyat Malaysia berduka..ini bukan cerita politik..ini cerita anggota keselamatan yang sanggup pertaruhkan nyawa demi Negara AMAN..puok kera ni serupa babi !! tuuuiHHH !!

Anak babi mana yang sanggup selar dan kecam serta menggelarkan Arwah Syuhada sebagai POLIS ANJING ni ?





Paling gila si Tian Babi..belum sempat arwah syuhada dikebumikan, Tian Chua anak babi terus serang UMNO...terus buat tuduhan liar..terus cuba alihkan isu dari pokok cerita sebenar..terus cuba tutup SIAPA yang pergi ke Filipina berunding dengan puok pemberontak yang tak dapat iktiraf dari Kerajaan Filipina sendiri !

Tian Chua Anak Babi cuba selamatkan dirinya sendiri bila pemergiannya ke Filipina bersama sekor lagi manusia lahanat, Sivarasah terdedah kerana kebodohannya sendiri bila Tian Babi ni 'twit' kononnya dia sibuk ke hulu ke hilir..dalam dan luar negara entah apa yang d buatnya kita pun tak pasti..dia bukan menteri pun..


Gelabah beruk Tian Babi bila Twit beliau dah terlepas dan ada yang sempat copy..maka dengan cepat beliau buka cerita baru..seperti biasa..beliau terus menuduh UMNO sebagai dalang dan mencipta konspirasi krisis Lahad Datu !

Semuanya kerana aakj nampak Konvensyen Pakatan Haram tidak menjadi..beliau yang kononnya antara 'fikirman' Anwar, kononnya pakar strategik dengan bersandarkan latarbelakang penulis cabuk d dunia maya akhirnya terjerat dengan mainan politik kotornya sendiri.

Konvensyen kononnya lancarkan Manifesto Bukan Janji yang bukan saja tidak mendapat sambutan dari Rakyat Malaysia..bahkan penganalisis politik yang pro kepada pakatan haramjadah juga menghentam mereka dengan menegaskan bahawa semua yang terkandung dalam Manifesto tersebut hanya khayalan dan rekaan yang entah dari mana logiknya..semuanya BULLSHIT !! itu saja yang boleh d buat kesimpulan terhadap Janji Palsu puok kera ini..

Rentak tarian puok kera ni mudah saja kita baca, tak perlu terlalu lama menelan apa yang mereka lontarkan..hanya nak alih isu dari isu yang mereka buat tidak menjadi.

Anwar juga d lihat ada d Filipina..Tian Babi juga kesan bersama Siputbabi..ehh Sivababi..jumpa pula Nur Misuari yang terkenal dengan kaki pow..makan sorang..dah banyak dana dari seluruh negara Islam dia sakau..akhirnya penyokong sendiri berpecah dan buat group lain semata-mata nak selamatkan Islam yang tertindas d sana..malah hingga kini Nur Misuari hidup bagaikan jutawan tahap tokey minyak..senang lenang...pengikut makan bersukat beliau makan bersumbat !!

Malah, puok kera ni melihat bahawa pelancaran Manifesto Bukan Janji GAGAL secara TOTAL maka perlu fikir cara lain nak ambil hati rakyat..puok kera ni dah tahu bahawa PRU13 bila-bila masa saja dari sekarang dan ianya buka masa terbaik untuk mereka pertahankan kerusi dan negeri yang mereka miliki..bahkan sumber risikan mereka sendiri telah melapurkan bahawa pakatan haramjadah bakal bungkus tanpa nesan d PRU nanti !



Laporan dari unit gerak saraf..unit kempen ceramah..dan semua unit yang haramjadah ni buat semua jelas..pakatan haramjadah hancur d PRU13 !! mereka perlu lakukan sesuatu..apa yang mereka buat sehari dua ini hanya lakonan supaya nampak mereka makin kuat..tuuuiHHH !! foto takkan menipu..rakaman video dan lensa kamera tidak lagi memihak kepada puok kera ni..semua ceramah dan himpunan rapat umum mereka terkena virus 'najwa latif'..kosong..kosong..kosong !!

Malah kesemua agensi yang buat survey telah keluarkan laporan masing-masing..samada agensi yang pro BN maupun pro pakatan haramjadah..semuanya memihak kepada Kerajaan BN dan yang memedihkan ulu hati Anwar dan anjing peliharaannya.. BN bakal menang besar d PRU13!!

Bukan saja agensi dalam Malaysia sahaja yang buat lapuran malah agensi yang nun jauh d benua lain, UK juga turut melapurkan bahawa Kerajaan d bawah pimpinan PM Najib bakal meneruskan perjuangan membela rakyat d PRU13..BN akan kekal menang dan menang lebih besar !! Mandat rakyat Malaysia mula pulih sepenuhnya !

Dua saja cara pakatan haramjadah nak berkuasa atau memerintah Malaysia..

Pertama mereka kena lewatkan atau tangguhkan PRU13 !!
-ini mustahil kerana mereka tidak Kerajaan Memerintah..tetapi puok kera ni boleh buat kekacauan hingga tahap Kerajaan istihar DARURAT..maka puok kera ni mengharapkan Kerajaan BN akan tangguhkan PRU dan mereka punyai masa untuk 'repair' apa yang patut !

Kedua, puok kera ni kena dapatkan bantuan negara asing kononnya Malaysia tidak aman dan menganiaya masyarakat minoriti..puok kera ni beranggapan apa yang terjadi pada Afgan..Mesir dan Baghdad akan berlaku d Malaysia..campurtangan Kuasa Besar mampu ubahkan segalanya dan mereka bakal d lantik menjadi Kerajaan Sementara d bawah lindungan kuasa asing !!

Aakj mengajak sahabat bersama untuk menilai..siapa puok kera ni sebenarnya..apayang puok kera ni nak dan kenapa puok kera ni sibuk ke luar negara..?

Selain nak sakau Dana PRU..kenapa mereka berunding dengan puok pemberontak !! Kenapa Filipina ? Amerika ada base d sana....

..sambung..part II..Menteri KDN...ramai yang dok tunggu anda jadi Superman...



mangkok jamban ni ketawa besar sambut arwah syuhada !! tuuuihHH !!


Baca lagi komen anggota keselamatan d SINI






Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
March 3, 2013 at 1:23 PM

InsyaAllah, hanya segelintir manusia munafiq yang tidak menghargai jasa Polis dan Tentera. Rata2 sahabat sy amat marah dengan ulasan dan kecaman manusia munafiq ini. Kita orang Malaysia yang mensyukuri keamanan kerana ada Polis dan Tentera. Dan kami berdoa dan melakukan solat hajat untuk keselamatan saudara2 Polis dan Tentera yg sedang berjuang.... Allahu Akbar !!!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger