Label 10

Home » » Terkini Dari Kandang Babi !! Senarai Penghuni Neraka Di Keluarkan !!

Terkini Dari Kandang Babi !! Senarai Penghuni Neraka Di Keluarkan !!

Written By AAKJ on Friday, March 15, 2013 | 10:00 AM


perghhHHH !! saat nama menjunam ke lubang kunyit..saat populariti merudum menyembah taik..saat upah dipotong..saat inilah anjing tambatan pakatan haramjadah yang masih punyai mak bapak menyalak umpama anjing kurap ekor tersadung taik..menyalak untuk melonjak nama !! tuuuiHHH !!

Tak perlu aakj paparkan apa yang anjing ni buat dari dulu..tak perlu aakj ceritakan sokongan mak bapaknya terhadap apa yang d buat oleh anaknya yang mirip anjing ini..maaf kepada mak bapak mangkok taik ni aakj pinta..bukan niat nak hina anak anjing anda tapi sekadar nak sampaikan mesej bahawa anda mak bapak yang amat GAGAL membesarkan anak !!

Anjing ni pernah d tahan untuk soal siasat..masa tu anjing ni aakj tengok muka amat cuak..pucat lesi umpama mayat pengganas kiram..suara pun antara keluar tak keluar je masa kat balai..tuuuiiHHH !! masa tu lah mak bapak anjing ni bercakap lembut taik dari kunyit..masa tu lah pemimpin babi pakatan haramjadah selar Kerajaan terutama polis..kononnya anak babinya tak bersalah !!

Bukan sekali ni anak anjing ini mengeluarkan pelbagai kata sesat..aakj selama ini malas nak 'up' kan anjing ni d blog aakj..malas nak popularkan anak anjing yang tak tahu apa status agamanya,,tapi bila lihat senarai ahli neraka yang anak anjing ini keluarkan maka aakj ambik keputusan untuk tulis..bukan untuk anak anjing ni tapi kepada mak bapaknya yang d lihat amat GAGAL besarkan beliau !! Jangan sampai anda d ludah kerana d benci !!

Kalau Tian Chua babi ada yang tawarkan RM5k untuk satu tamparan kat muka..anak anjing hapak ni ada sapa-sapa nak tawarkan ke hahahah opsss kalu aakjlah..harga ludah aakj upah RM1 !! hahaha opsss bukan ugut ni wehhh...sekodar seloka..tuiiihHHH korok !!
Share this article :

+ comments + 14 comments

Anonymous
March 15, 2013 at 10:09 AM

dia dapat info dari mana tu....

Anonymous
March 15, 2013 at 10:10 AM

xpayah upahla sbb anak BABI neh langsong xbernilai....

JOM RAMAI2 KALO KITE JUMPE ANAK BABI NEH KITE BALING JER TAIK KAT DIA...

dah keturunan di sumbat dgn rezeki 'haram' sbb tu prangai sebijik macam BABI...

Anonymous
March 15, 2013 at 10:19 AM

Patutnya UiTM buang jer terus. Tak payah gantung pengajjan dia. Dasar mak bapak makan duit haram, dpt anak haramjadah

Anonymous
March 15, 2013 at 10:28 AM

Anak HARAM hasil mak dia berzina dgn BABI dpt info dr DAPig/PASpig ulamak JAMBAN.

Anonymous
March 15, 2013 at 10:29 AM

kalo jumpa sepak bagi jatuh pastu kencing kat dia hohohohoohohohohohoho

Anonymous
March 15, 2013 at 10:32 AM

tak pe la..kita sabar je..org mcm ni akan dpt balasan dia..

Anonymous
March 15, 2013 at 10:44 AM

dia sendiri tau tak tempatnya dimana?

Anonymous
March 15, 2013 at 11:15 AM

Masa bersetutub emak bapak dia tak baca doa kot tu pasal keluar anak babi berupa orang bukan manusia tu.

Anonymous
March 15, 2013 at 11:17 AM

Masa emak bapak dia nak bersetubuh tak baca doa kot tu pasal keluar anak babi berupa orang bukan manusia.

Anonymous
March 15, 2013 at 11:37 AM

Nk tanya admin ni,pernah ke ada org caci mak bapak ko?sdp2 mulut je panggil org lain BABI.Ingt bro,satu jari menuding kpd org lain,tiga lg menuding kearah diri ko!

Anonymous
March 15, 2013 at 11:56 AM

Klu akhlak kita baik xde la org caci mak bapak kite..malah org puji lagi ade..btl x admin?

Anonymous
March 15, 2013 at 12:08 PM

budak ni ANAK HARAM..mak bapak GAGAL sbb kongkek masa blm nikah..hanjing haram kau khalid ismath

Anonymous
March 15, 2013 at 12:39 PM

anon 10.09am...dia dapat nama2 tu dari pork nick!

Anonymous
March 15, 2013 at 1:01 PM

Umur dia ni aku rasa lebih kurang allhyarham
ahmad hurairah....Allahyarham walaupun mungkin berpendidikan tidak tinggi tapi jasanya
kepada negara sungguh tinggi disisi ALLAH
berbanding budak biadap ni yg telah berpeluang
belajar di U...bukan saja tak ada jasa, malah tak
bersyukur pulak dgn nikmat yg diperolehi.


Al fatihah kpd semua polis dan tentera yg terkorban di lahad datu.

Salam jumaat.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger