Label 10

Home » » Terkini!! P.I Bala Mati DI Hospital

Terkini!! P.I Bala Mati DI Hospital

Written By AAKJ on Friday, March 15, 2013 | 3:15 PM

Menurut sumber P Balasubramaniam meninggal dunia sewaktu dalam perjalanan ke hospital Sungai Buloh kira-kira jam 2.30 petang ini, kata peguam R Sivarasa.
Sebelum ini dalam temubual eksklusif dengan Malaysiakini, tiga arteri tersumbat dan separuh daripada jantung berhenti berdenyut memaksa beliau berhenti sebentar daripada terlibat dalam kempen Pakatan Rakyat menjelang pilihan raya umum ke-13.
Beliau yang lebih dikenal sebagai "PI Bala" memainkan peranan dalam dua akuan bersumpah berhubung kes pembunuhan warga Mongolia Altantuyaa Shaariibu, yang dikaitkan dengan pemimpin tertinggi politik.

Takziah Aakj ucapkan,
Share this article :

+ comments + 12 comments

March 15, 2013 at 3:29 PM

Takziah kepada keluarga.

Anonymous
March 15, 2013 at 3:30 PM

tq lu mampos ni balik memang nak mampos , penipu

Anonymous
March 15, 2013 at 3:34 PM

Salam Bro,ini semua kerja UMNO kata Nik Ajis.

Anonymous
March 15, 2013 at 3:35 PM

HANTU ANTATUYA YANG JELMA DALAM MIMPI AUTAZAH ABBY ABADI TELAH BUNUH DIA KOT.

March 15, 2013 at 3:42 PM

kene buat RCI ni, pihak ambulans berkonspirasi dengan kerajaan UMNO sehingga menyebabkan BALA mampus dalam ambulans sebelum sempat sampai ke hospital. UMNO memang kejam...!!!!

Anonymous
March 15, 2013 at 3:48 PM

kesian2..takpe nicky ajess akan sembahyangkan bangkai dia...ahlul sorga tu...

Anonymous
March 15, 2013 at 4:56 PM

Tak apalah ... dia berjumpa Altantuya di alam selepas mati.

March 15, 2013 at 5:14 PM

nanti org PKR dan PAS kata ini kerja org UMNO, PKR dan PAS babi...

Anonymous
March 15, 2013 at 6:02 PM

ini adalah konpirasi peringkat paling tinggi yang menyebabkan jantung pi bala berhenti berdegup.... rci perlu ditubuhkan untuk menyiasat perkara ini. satu lagi konpirasi umno....

Anonymous
March 15, 2013 at 8:36 PM

Konspirasi kepala atok hang lah!!!

Anonymous
March 15, 2013 at 10:53 PM

Kelentong punya kelentong tiba2 mati...inilah perbuatan umno yg telah menggunakan ilmu hitam...pasti aku pasti inilah angkara ilmu hitam...aku ulang...inilah angkara ilmu hitam umno..ilmu hitam..hitam..hitam...padam...............

March 17, 2013 at 4:31 PM

Boddow natang nie...kalau umno guna ilmu htm untuk memati kan orang dah lame si nuar albontotti tu mati...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger