Label 10

Home » , , , » Ngeri !! Wan Azizah Rupanya Ada Sifat Buruk : "Cemburu Kunyit" !!

Ngeri !! Wan Azizah Rupanya Ada Sifat Buruk : "Cemburu Kunyit" !!

Written By AAKJ on Thursday, March 14, 2013 | 4:08 PM


Presiden Parti !! itulah jawatan wan jijah..jawatan tertinggi sesebuah parti politik..bukan senang nak dok d jawatan yang mana memimpin bukan sebuah keluarga kecil !

Tapi bila parti itu miliki keluarga..milik dan hak mak bapak dia..ehh milik suaminya maka apa saja jawatan nak..pilih saja..pertandingan hanya lakunan..hanya sandiwara..ahli bukan tahu pun haha..

Apa saja isu melanda..wan jijah takkan jawab sebab suaminya ada..orang kanan suaminya ada dan kalau pun perlu jawab maka..skrip dah siap d tulis..cu perati tang bila tiada skrip maka wan jijah GAGAL menjawab..tak tahu nak kelentong dan hapak mulutnya berbau busuk kerana bohong tak menjadi.

Contoh yang nyata bila kes video Anwar berzina dengan pelacur..wan jijah kelam kabut buat press com d rumah bersama anaknya nurul izzah serta kalid gagap dan d temani oleh peguam taik beliau..mulalah gelabah nak jawab kat mana letaknya JAM OMEGA itu.."ada jam tu..dalam almari baju..dalam bilik tidur.." hahahah gitulah lebih kurang wan jijah nak pelawok tak pandai !!

Wan jijah kalu nak tengok dia naik pentas ceramah politik amat sukar..tapi bila ada kes kebejatan moral suaminya maka dia gagahi juga naik berceramah..naik dalam longlai..naik untuk PELAWOK juga haha

KINI..sekali lagi wan jijah d usik perasaannya..seorang anak muda juga..yang tiba-tiba keluarkan kenyataan :

"..demi mempertahankan hak saya, saya juga bersedia dan tidak akan teragak-agak untuk membongkar perihal sejak bila wujud perasaan cemburu dan hasad dengki Wan Azizah terhadap saya.."

Ini kenyataan terbaru staff anwar, Mohd Fareez Kamal Intidzam yang berjawatan Pegawai Diplomasi Sulit (Antarabangsa)..hehe kalu salah baca dia bunyi Pegawai Hubungan Sulit hahahaha opsss

Wan jijah d lihat terpaku dan terpukul bila suaminya tak henti-henti masalah moralnya..makin kronik..makin tua makin nafsu VAVI !!

Dari kes Liwat yang bersiri, dari azizan bekas pemandu hingga ke Saiful yang juga pekerjanya malah d tambah lagi dengan isu Azmin yang d katakan serah samsidar kepada Anwar untuk "di gulai masak kicap berkunyit.." semuanya membuat wan jijah tak dapat berselindung lagi d sebalik tudungnya..watak isteri warak dan bertudung dah mula terbongkar..beliau bukan begitu menurut Fareez !


Kalau isu surat yang d katakan telah d hantar Fareez kepada Hadi Awang tidak mendapat perhatian kenapa wan jijah melantun bagai kera d bakar ekornya ? kenapa sampai Freez terpaksa buat repot polis demi keselamatan diri dan keluarga beliau ? kenapa ada ugutan ?

 Laporan polis yang telah dibuat oleh Mohd Fareez :

1. Saya seperti penama di atas dengan ini ingin membuat laporan polis kerana saya khuatir dengan keselamatan saya dan keluarga saya yang kini sedang terancam dan dalam bahaya.

2. Semasa menginap di Hotel Sama-Sama KLIA, saya telah diberitahu oleh pihak hotel terdapat beberapa orang yang tidak dikenali cuba mencari maklumat mengenai bilik penginapan saya. Saya percaya bahawa kemungkinan mereka ini adalah dari kalangan penyokong atau orang suruhan Datin Seri Wan Azizah yang marah dengan saya.

3. Saya yakin bahawa saya kini sedang diburu oleh para penyokong atau orang suruhan Wan Azizah, rentetan kesan daripada surat yang ditulis oleh saya kepada Tuan Guru Hadi Awang dan sisipan salinan kepada Tok Guru Nik Aziz serta YB Karpal Singh.

4. Dalam kandungan surat tersebut, saya telah meminta jasa baik Tuan Guru Hadi untuk menasihati Wan Azizah agar sedia berundur kerana beliau tidak layak untuk memimpin parti dan hanya YB Azmin Ali yang layak. Jelas, surat saya tersebut telah menimbulkan kemarahan Wan Azizah terhadap saya.

5. Saya juga percaya bahawa Wan Azizah juga berniat mahu menghancurkan karier politik saya dalam Keadilan atas faktor cemburunya terhadap hubungan rapat antara saya dan Datuk Seri Anwar Ibrahim. Kini ada pihak yang mengganggu gugat keselamatan saya dan keluarga.

6. Maka, saya memohon pertolongan dari pihak polis untuk memberi jaminan perlindungan dan keselamatan kepada saya dan keluarga dari pihak yang mahu mengecam saya.

hehehe ezam mat noor pun pernah d pesan wan jijah supaya awasi dan repot kat dia kala ada mana-mana jantan kunyit d jemput Anwar ke rumah !!


Share this article :

+ comments + 3 comments

March 14, 2013 at 4:34 PM

ni ape motif si fareez ni pi cite...ssh2 dok karang surat..bukan ke dia bole mengadu kat nuar je...setel prob...tp ni cam ade sesuatu je niii...mushkil....??!!!

Anonymous
March 14, 2013 at 4:49 PM

Tak lama lgi gila la tu.ta caya tengok.

Anonymous
March 14, 2013 at 7:29 PM

Macam gila isim je mamat ni

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger