Label 10

Home » , , , , , » Lahad Datu Terkini !! Pakatan Haram Hantar Bantuan Bendera...tuuuuiHH !!

Lahad Datu Terkini !! Pakatan Haram Hantar Bantuan Bendera...tuuuuiHH !!

Written By AAKJ on Friday, March 22, 2013 | 4:00 PM


Entah apa yang ada dalam kepala puok kera ni pun aakj tak pasti..apa yang depa nak sebenarnya pun aakj tak berapa 'cerak' (tanya kawan kelantan apa makna cerak tu hehe)

Sepanjang insiden tragis d Lahad Datu dan Semporna..sepanjang itulah aakj perati..puok kera ni dok wat apa..tanya kat dewan penempatan sementara penduduk yang kena musibah pun muka puok taik ni tak pernah sampai..tak pernah nampak muka..tanya anggota kita..apakah ada puok kera ni datang melawat sekadar rasa tanggung jawab bahawa rakyat bersama anggota keselamatan..pun tak de datang jengok kat balai atau kat tepi jalan sapa anggota...tuuuiHHH time cerama tadah plastik minta duit warga Felda..time warga felda d rundung malang..mangkok taik tak nampak muka !!

Malah banyakali aakj singgah d masjid dan surau yang berdkatan..aakj tanya sendiri..ada puok kera pas anjurkan solat hajat atau baca yaasin..haram..tak de kata penduduk..mereka semua lepak kedai kopi dok cerita nak ambik Putrajaya..mereka dok cerita moral anwar bukan isu negara..itu hak dia..tuiiihHH puiiii !!

Apa yang aakj nampak sepanjang jalan ke Lahad Datu dan Semporna..BENDERA babi merekalah yang ada..jentera puok kera ni dok sibuk panjat tiang lampu..panjat poko letak bendera tinggi-tinggi..nak tunjukkan pada warga Lahad Datu dan Semporna bahawa mereka ada 'd sini'..

Malas aakj nak ulas panjang..anda pikir sendirilah..inilah jenis manusia yang nak sangat memerintah Malaysia..kalau kena kat puok dia musibah..habis depa buat demokera !!

Tanya Nik Aziz..Hadi Awang..apa dia buat untuk wira negara yang sedang bergelut siang dan malam pertahankan negara..yang puok taik ni buat hanya dok bising tang "undi pos"..bekas askar yang cuba jadi panglima pakatan haram dok sibuk kondem kerajaan..dia kaya dah..masa dalam askar kenapa tak berenti saja kalau rasa d zalimi...bingai !! dok cari juga apa perkataan Tausug tang bingai kaldai..tak jumpa hehe..

Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
March 22, 2013 at 4:09 PM

Mana duit tin milo?? Xde nk buat derma?? Semua masuk tabung pilihanraya latue

Anonymous
March 22, 2013 at 4:20 PM

PAS FOR SALE!

Anonymous
March 22, 2013 at 4:36 PM

saya lahir di semporna dan bersekolah disana sehingga ke maktab perguruan sandakan dulu...kalau nak sebut "bodoh" kalau dalam bahasa bajau yang ramai disana..kami sebut "dupang" hahah..kalau bahasa sabah yang lain..yang terkenal jugak "talengong" atau "palui" haha..cuba tanya dengan orang sabah lain..hehe..kalau tausug tak pasti sbb tak campur sangat dengan orang suluk

Anonymous
March 22, 2013 at 4:44 PM

aku sokong 100% kenyataan diatas...kalu PR memerintah hancurla kitaorg sebagai rakyat yg hidup sedarhana ni...kenyang makan bendera ngan ceramah ajela...cepatla pilihan raya x sabar nak memangkah BNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Anonymous
March 22, 2013 at 5:07 PM

teringat aq watak 'apek' dlm hujung citer madu 3....

MAU MATI PON KENE PEGANG BENDELA....Aiiiiyaakkkkkkk....nnt bendela bole tolong sama olang LD meh...

Pakatan haram jadah betol...mrk cume akan mnghampiri rakyat bila rakyat senang atau keadaan yg menguntongkn mrk saja,,,pertolongan yg mrk hulur xpernah ikhlas ...sentiasa mahu balasan dan di KREDITkan...

Tapi bila pihak kjaan mghulurkan bantuan ..puak mrk paling kuat mngeji dan mnghina....mmg betol2 PAKATAN HARAM JADAH...

March 23, 2013 at 12:07 AM

Mesti semasa mereka bersembang-sembang di kedai kopi tu ada yang terbayang bendera PAS akan berkibar di sepanjang jalan-jalan raya di Putrajaya....

Boleh bayangkan je la ek??


http://mycybertrooper.net.ms/

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger