Label 10

Home » , , » Wakil Rakyat Pas Simpan Foto "Kemaluan Gundik" !?

Wakil Rakyat Pas Simpan Foto "Kemaluan Gundik" !?

Written By AAKJ on Tuesday, February 5, 2013 | 10:06 PM


Kecoh..satu Malaya dok serang Wakil Rakyat BN Paka Terengganu kononnya bercerai..d minta cerai oleh isteri ke duanya kerana kononnya terjumpa foto seksi dan bogel milik isteri ke tiga !!

Tadi aakj dah keluarkan entri d SINI yang mana sebab cerainya bukan kerana terjumpa foto "ngeri" tersebut haha..

Bila ada sahabat cerita bahawa dalam blog pakatan haramjadah dok sedap spin dan tabur fitnah dengan cerita panjang lebar seolah-olah satu dosa besar kerana simpan gambar isterinya sendiri dalam keadaan yang memberahikan..

Kononnya satu moral yang rendah kerana simpan foto isteri yang tak pakai apapun..segala jenis ayat menghina Wakil Rakyat Paka d hamburkan..aakj terpaksa buat entri episod kedua hehe adehhh...semata-mata nak puok kera pakatan haramjadah ni jangan dok sedap nak kenakan orang..ekor heret taik tak sedar !!

Ingatkan nak simpan lama sikit cerita Adun Pas Kelantan yang punyai koleksi foto berahi 'gundik'nya..tapi bila puok kera ni seolah nak tutup cerita Adun celaka mereka maka aakj keluarkan semula cerita Adun celaka Pas Kelantan ini...kasi fresh up sikit hehe

Lupa ke dengan cerita aakj berkenaan Adun Pas Celaka dari Kelantan ? yang berkopiah dan selalu berceramah agama ?

Lupakah kita siapa gundik dia ?
Dari umur berapa dia "gundikkan" gundik dia ?
Masa "gundik" dia belajar d USIM kalu tak silap..dia masih "gundikkan" lagi
yang paling sadis ngeri..masa jadi bini orang pun mereka tetap "goyang itik" bersama !! tuihHHH !! pukima# !!

Menurut sumber..sekarang gundik dia jadi bini orang kuat Pas utara..betul ke..kalu salah sowiii heheh rakyat nak tahu ni..

Tengok kat bawah..dah lama cerita ni ada d pasaran la weyy..saksi pun dah bersedia lama nak jadi saksi hehe..bukan saksi yang tangkap mereka dok gerudi itik macam Adun Celaka Keretapi..tapi saksi yang ada Handphone ini..handphone yang tertinggal d meja makan..

Bukan setakat foto berahi gundik..foto belalai punai tak sampai 3" pun ada d dalamnya..milik sapa punai 3" tu hahaha..opsss aakj tanya je semua ni..tak tuduh..rakyat nak tahu..!!



Puok kera..aakj harap tenung lama sikit banner kat atas tu..aakj tak sanggup nak wat kluar foto yang meruntun jamban hahaha tuiHHH hanyir weHH !!

Kepada Adun Pas Perupok..baik pergi pilih mana-mana surau atau masjid..bersumpah dengan nama Allah bahawa anda tidak ada kaitan dengan semua ini..Bersumpah supaya kena petir samada ketika hujan atau ketika panas terik mentari kiranya anda tidak pernah berbuat seperti apa yang sumber ceritakan pada aakj..

Tak puashati sebab aakj tak tunjuk ? hehehe mehh sini..selak pelan-pelan..jangan terkejut..ini apa yang sumber hantar kat aakj..

KLIK SINI dan kalu tak puashati juga..aakj akan letak gambar "adik sya.." yang full color HD lagi hehe sumber aakj masih ada simpan banyak lagi sms seks dan foto gebu "adik sya" nih..

...sambung...tunggu sahabat aakj dedahkan foto yang terkandung dalam hp tu ye..hehe

ni moral tinggi..?

Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
February 6, 2013 at 12:26 AM

saya kira ada baiknya link yang disertakan dapat dibukakan window berasingan akan memudahkan pelawat membuat rujukan tanpa diforward dan dibackwarkan. terima kasih.

February 7, 2013 at 8:18 PM

Cubalah elakkan dedah aib pasangan kita

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger