Label 10

Home » » DS Rosmah Hadir Maulud Nabi Wan Azizah Merayau Di Pasar Malam Mencari Undi

DS Rosmah Hadir Maulud Nabi Wan Azizah Merayau Di Pasar Malam Mencari Undi

Written By AAKJ on Wednesday, February 6, 2013 | 8:00 AM


alt
 
PUTRAJAYA 5 Feb - Isteri Perdana Menteri juga merangkap Yang Dipertua Badan Amal dan Kebajikan Tenaga Isteri-Isteri Menteri dan Timbalan Menteri (BAKTI), Datin Seri Rosmah Mansor menghadiri majlis sambutan Masulidur Rasul Seri Perdana hari ini.
 
Pada majlis anjuran BAKTI dengan kerjasama Pusat Pungutan Zakat Wilayah Persekutuan (PPZWP) itu, para hadirin turut didengarkan dengan bacaan suci al-Quran oleh anak-anak Permata Insan Negara dan juga ceramah oleh Ustaz Badli Shah Alauddin.


Lagi Foto dan cerita d SINI
Share this article :

+ comments + 15 comments

Anonymous
February 6, 2013 at 8:27 AM

Bila agak nya Wan Jijah nak minta ampun minta mahap banyak2 pada rakyat Malaysia...terlalu banyak dosa dosa nya pada rakyat!

February 6, 2013 at 10:14 AM

Terang lagi bersuluh. Rosmah Mansor dan Wan Jijah adalah 2 individu yg jauh berbeza! Rosmah dilihat seorang yg prrihatin dan bersifat positif. Wan Jijah pula penuh dgn kekotoran dan busuk hati.erbez

February 6, 2013 at 10:36 AM

Rosmah ni mmg ada ciri2 kepempinan yg baik..jijah tu dis semata mata nak undi je...dia nak menang n tak kisah kan rakyat..janji dia nak menang....tu saja

February 6, 2013 at 10:41 AM

Amboi kak jijah shopping dakan nampak..pt lah xde masa nk bt keja kebajikan..kata nak jd isteri pemimpin kena lah rajin...jgn lah berlskon semata mata nak tunjuk baik sgt g shoppung kst pasar ml tu taktik lama lah akak oiiii....

February 6, 2013 at 11:58 AM

dua individu yang berlainan...patut orang yang kutuk dan hina rosmah tu dah boleh pikir...

February 6, 2013 at 12:02 PM

wan jijah nak raih simpati orang jer...sbb da tau dia, suami dan anaknya makin tak diterima rakyat...

February 6, 2013 at 12:09 PM

jijah cuba menaikkan publisiti dia semula setelah rakyat menyampah dengan lakonan2 dan fitnah2 dia terhadap rosmah..apa2 pun rosmah lebih berkredibiliti berbanding dengan wan jijah...

p/s:jijah pegi cari jam omega ke jijah oi???

February 6, 2013 at 1:33 PM

biasa la jijah omega nie mmg kerja dia suka tabur fitnah terhadap rosmah tu pergi pasar malam pergi merayu suruh orng undi pakatan harami la tu...tp x sedar yg rakyat sudah bosan dengan politik kotor yg d bawa oleh pakatan harami....aku slalu tengok rosmah dan ahli2 bakti menghadari majlis2 sebegini tp klu jijah omega dan isteri2 wakil rakyat pakatan harami mmg xde la nak hadiri majlis2 sebegini.....

February 6, 2013 at 1:53 PM

Teruk sungguh perangai ko jijah, sama je ko dengan laki ko. orang sibuk sambut maulid nabi ko sibuk duk meraih undi.. adehh.. g la potong kek dengan karpal.. kekekeke

February 6, 2013 at 4:10 PM

ini baru dinamakan pemimpin berjiwa rakyat,ada ker patut pergi pasar malam,sepatutnya pergi ke majlis yang berunsurkan agama seperti Maulidur Rasul.bukan ke pasar malam untuk cari undi.inilah beza antara Datin Seri Rosmah Mansor dan Wan Azizah

RENUNG-RENUNGKAN

February 6, 2013 at 8:36 PM

wau jijah omega siap p p.mlm untuk mencari kasut dan meraih undi sehingga melupakan maulud nabi...kain tudung bukan main lagi dikepala tetapi hampeh...

February 7, 2013 at 6:43 PM

mana tak pergi dekat pasar malam je dah tempat lain orang tak mahu ajak dia pun...
semak je kak jijah nie

Anonymous
February 17, 2013 at 10:34 PM

jijah propa nak tunjuk yg beliau tidak spt rosmah mansor beli barangan mewah,jiijah beli di pasar malam walhal dlm rumah kemewahan lebih dr yang disangka,dulu kesian gak lihat jijah tiada suami tp sekarang aku paling menyampah lihat wanita yg nmpk alim tp hati kotor

Anonymous
February 18, 2013 at 4:04 AM

Kak Jijah dan suaminya dah tak ada value lagi di hati rakyat.....harga dirinya dan suaminya macam harga kasut di pasar malam...!!!

Anonymous
February 18, 2013 at 4:13 PM

Dia x tengok ke..gambar laki dia tgh henjut cina doll..pe prasaan jijah bila lihat video tu..x kn x perasan kut..dh lama kawin.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger