Label 10

Home » » Senator Autralia Alat Atau Ejen Penakluk Negara Kecil ?

Senator Autralia Alat Atau Ejen Penakluk Negara Kecil ?

Written By AAKJ on Saturday, February 16, 2013 | 5:00 PM


Senator Australia Nick Xenophon yang baru tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) pagi tadi telah dihalang untuk masuk ke negara ini oleh pegawai Imigresen. Senator Australia Nick Xenophon dihalang masuk ke Malaysia !!

Maka bermulalah episod baru dan idea lapuk puok kera dalam usaha 'mengekalkan' momentum supaya nampak Kerajaan Malaysia d bawah BN zalim..zalim..zalim hahaha tu saja motifnya..

Kenapa mangkok ni datang ? Yess dia d jemput oleh sahabat karibnya..anwar..datang kononnya nak buat kajian proses PRU Malaysia..nak cari kat mana tak betulnya proses PRU Malaysia ni..datang nak cari juga walau sikit cacat cela proses PRU dan boleh sebarkan d seluruh dunia bahawa PRU Malaysia penuh dengan penipuan dan bermulalah campurtangan asing kiranya parti puok kera kalah teruk d PRU13 nanti..tapi kalau menang maka anjing yahudi ni akan kata ..wOOO PRU Malaysia paling suci d dunia !! tuiHHHH !!

Saat pakatan haram jadah dah habis modal..dah tak tahu nak buat apa..dah mabuk ubi gadung..dah jadi biol maka inilah antara jalan terakhir nak kekalkan rentak fitnah mereka terhadap Kerajaan BN..terhadap PM Najib dan saf kepimpinan negara !!

Rakyat MAlaysia boleh lihat dengan jelas tanpa d paksa..sekarang ni d mana-mana ceramah pakatan haramjadah..kadar manusia yang datang dah mula merudum..malah himpunan taik yang terakhir mereka adakan d Stadium Merdeka..HANCUR..LEBUR..penyokong upahan saja yang memenuhi setiap ceramah atau mana-mana himpunan ulat taik yang mereka anjurkan. 

Duit dah habis banyak..samada dana yang mereka pow dalam negara atau yang mereka pinjam d luar negara mula memanaskan suhu badan anwar..kalau kalah teruk kali ni maka camana lagi nak menipu semua orang yang hulur dana kepadanya ?

Apa janji anwar mangkok taik ni pada 'pelabur pilihanraya' ini?
Apa yang anwar nak jual kepada mereka ?

Kenapa anjing kurap dari kanggaroo ni tak nak kaji kemenangan mereka d negeri-negeri utama? kenapa tak datang Selangor dan Pulau Pinang ? Kalau BN zalim maka negeri-negeri yang kaya ini takkan jatuh ke tangan pakatan haramjadah !! tuiHHHH lagi sekali !

Xenophon merupakan salah seorang daripada delegasi antarabangsa yang terlibat dalam memerhatikan perhimpunan menuntut reformasi pilihan raya anjuran Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih 2.0) pada 28 April tahun lalu...anda tak nampak lagi penglibatan anjing kurap ni ?

“Saya adalah banduan di sini,” kata Xenophon dipetik dari portal berita The Australian.

“Saya sedang ditahan di kawasan dengan semua sel-sel induk yang penuh wanita. Mereka pada dasarnya memberitahu saya adalah musuh kepada negara. Mereka cuba untuk mendapatkan saya pesawat seterusnya keluar dari sini dan pulang ke rumah.”

Inilah kata-kata provokasi jahat anjing kurap yahudi ni agar nampakkan Malaysia zalim d mata dunia..

Apakah ini cara anjing-anjing yahudi yang menjadi EJEN untuk menakluk negara kecil hanya dengan melaporkan kepada dunia bahawa MAlaysia menganiaya rakyatnya dan wajar d TAKLUK ?

Siapa anjing ni nak nilaikan sistem Malaysia ?
Kenapa bersungguh benar beliau datang yang kononnya dengan duit tambang sendiri ? Ye ke dengan duit sendiri ? anda percaya ?!!

aakj nampak anwar desprate tahap taik babi !!

Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
February 16, 2013 at 5:18 PM

Selagi dajjal kecil tuh masih ada , selagi itula xabis2 dia menyusahkan negara....semoga doa kami rakyat yg cintakan keamanan akan di makbulkan Allah S.W.T...senyapkanla dan hindarilah makhlok yg mnganggugugat keharmonian negara ini dari ada di ngr kami... ya Allah...

February 16, 2013 at 5:27 PM

walaupun mendoakan keburukan ity tidak baik dan salah disisi Islam, tapi aku tetap mendoakan agar Anuar CEPAT mati demi kesucian Islam dan kesejahteraan Malaysia...

Anonymous
February 16, 2013 at 8:45 PM

halau aje anjing luar yg nk buat kacau kat negara kita,MALAYSIA bkn bru smlm merdeka n PRU nanti bkn kali yg pertama..halau dgn nuar n babi kimak kt peneng skali

Anonymous
February 18, 2013 at 4:19 AM

Aku juga berdoa agar Anuar dan keluarganya segera mati ...!!!!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger