Label 10

Home » » Anwar Jual Nama Anggota Tentera Atau Nak Tentera Rampas Kuasa ?!

Anwar Jual Nama Anggota Tentera Atau Nak Tentera Rampas Kuasa ?!

Written By AAKJ on Saturday, February 16, 2013 | 6:00 PM


Habis semua d jualnya..tinggal lagi dia tak berani nak buat ceramah tulis " Rakyat dan Pelacor mahukan perubahan" hahahaha anwar dah mula tak keruan..dah mula berpinar otak..dah mula meroyan depan dan belakang..ehHH belakang ?

Apakah benar seperti yang tertera d kain pemidang tu ?
Apakah askar Melayu D Raja juga hidup mereka d zalimi sepanjang penubuhan Malaysia merdeka ini?

Aakj minta sahabat tengok betul-betul gambar yang ada d banner tu..kenal tak ? kalau tak kenal..aakj tulis sikit nama depa hehe:

Lt. Jeneral (B) Datuk Abdul Ghafir Abdul Hamid (Darat), 
Brig. Jeneral (B) Datuk Abdul Hadi Al-Khatab (Udara), 
Laksamana Pertama (B) Haji Imran Abd Hamid (Laut) dan
 Brig. Jeneral (B) Datuk Najmi Ahmad (Kagat)

Apa yang anda nampak ? 

Nampak tak huruf B dalam kurungan tu hehe..apa maksud B ? adehhh BERSARA laa tu hahaha opsss bukan nak hina orang bersara tapi nak bagitahu kenapa tunggu hingga bersara dengan angka RM ribu-ribu sebulan dan dapat segala kemewahan semasa dalam askar dulu baru kini sedar..alamak aku d zalimi hahaha mampuss laaa..

Siapa tahu gaji yang mereka dapat ?
Siapa tahu apa keistimewaan yang mereka dapat dengan pangkat yang tersergam d bahu mereka ?

Apa yang mereka buat sepanjang mereka jadi ORANG BESAR dalam askar ?
Siapa bela perajurit dalam hutan yang bergaji kecil ? mereka ? berapa yang mereka hulurkan duit mereka sendiri ketika BALU perajurit dalam kesusahan? mereka ? hahaha d padang GOLF je aakj dengar mereka dulu ni ? ye ke?

Cu tengok rumah mereka?
Cu tengok anak-anak mereka ? kata mana depa hantar mereka bersekolah ?

Kenapa sekarang nak mula serang Kerajaan BN ? kalau hati kering maka berentilah askar dan jadi orang awam seawal yang mungkin..kenapa nak bersekongkol kalau tahu Kerajaan BN zalim hingga mereka dapat pangkat besar ?

Kalau hati berani..letak jawatan masa tak berpangkat dan naik berceramah d pentas politik..cari kerja lain yang tak bersangkutan dengan Kerajaan yang memerintah ketika itu..tuiHHHH !! aakj kena ludah juga sebab PENCEN mereka lebih besar dai gaji perajurit yang menyokong mereka !! 

Arwah abah aakj juga askar..prebet sampai pencen..dapat anugerah kerana lawan bintang 3..tapi tak pernah kata Kerajaan BN Zalim walau gaji tak seberapa pada waktu itu..arwah tak pernah mengeluh..sedikit pun tak pernah caci..walaupun arwah abah bersama Pas..dia kata..aku masuk askar nak pertahankan agama..bangsa dan negara..bukan pertahankan parti politik !! woOOO bisa juga mula-mula dengar..tapi akhirnya aakj baru faham sekarang..Anwar bangsat akan guna apa saja demi dia nak menang..!!

Anwar vavi ni mula cucuk jarum agar askar berpecah sesama mereka?

Ketika itu kalau musuh negara datang..askar tidak bersatu !! negara hancur !! anwar dan anak beranak lari ke luar negara..dia dah kaya raya..rumah besar bukan saja ada d Malaysia !! Nauzubillah !! kalau nuar sebagai dalang untuk hancurkan negara..aakj akan cari dia !!

Kepada arwah abah..doa anakanda agar abah aman dan sejahtera..terima kasih abah kerana nampak perjuangan sebenar anggota TENTERA..

Kepada semua perajurit tanahair..bersatulah..jangan campukan soal politik dalam tugas keselamatan negara..lihatlah apa yang berlaku d luar sana..kita sebuah negara yang kecil saja..kalau anda semua d barisan hadapan pertahankan negara tidak bersatu..apa daya kami yang tak pernah pegang senjata nak pertahankan negara ini d waktu negara d ancam ?

Jasa anda aakj kenang sampai mati !!
Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
February 16, 2013 at 7:26 PM

Aakj you cekla dgn bdk2 tentera udara BJ (B) Hadi tu brhenti ke di berhentikan dgn keji coz ada kes semasa berkhidmat you mesti dapat jwpn hehehe

Anonymous
February 16, 2013 at 8:01 PM

Depa nih dulu x byk.menyumbang kepada..pertahanan negara..percayalah depa nih masuk haluan kiri sebb x puas hati.mengaut kemewahan..ex krd 2 div

Anonymous
February 16, 2013 at 8:34 PM

akuk sokong..AGI IDUP AGI NGELABAN,.kasik parai musuh2 negara kimak kt atas tu..petualang da penderhaka harus DI NYAH kan dr bumi TANAH MELAYU

Anonymous
February 17, 2013 at 5:24 PM

Sy rasa kita patut dgr apa yg mereka nak suarakan. Jgn cepat melatah, bg mereka bersuara. Berani kerana benar.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger