Label 10

Home » , , » Majlis Besar Di Buat Sambut Ketua Cawangan UMNO Masuk PKR

Majlis Besar Di Buat Sambut Ketua Cawangan UMNO Masuk PKR

Written By AAKJ on Saturday, February 16, 2013 | 8:30 PM



Kah kah kah terguling aakj bila baca berita terkini puok kera yang buat lawak bodoh d pagi sabtu..pergHHHHH !! Ketua Cawangan UMNO masuk parti puok kera..!! habis d canang selruh negara dan dunia..SEORANG !! hahahah sorang-sorang rupanya...!!

Ketua Cawangan Umno Bandar Baru Sentul, Badaruddin Ismail mengisytihar penyertaannya ke KEADILAN pada program ceramah Pakatan Rakyat, malam tadi !!! itulah antara tajuk yang menyebabkan riuh rendah dalam FB..twitter..blog puok kera..dalam harakahharamjadah ? tak keluar lagi tu hahaha !!

Mana ahli cawangan dia ?
Takkan sorang je kot naik pentas ?
Takkan takde soooorang pun kawan rapat dalam cawangan dia yang nak ikut dia ? adehHHHH !!

Tengok sapa sambut dia dalam foto tu hahaha..sapa tu..Fizi Lembu dan Tian Vavi hahaha..kanapa d canang ? boleh teka ke nak aakj jawab hahaha..oklah aakj jawab..sebab nak tarik orang mari dengar ceramah..mulanya d canang kata orang PENTING UMNO BAHAGIAN..rupanya ketua cawangan yang tiada pengikut nak bersama waima ahli biasa heehehehehe akj cawangan tak de pun yang bersama dia !!

Cu tengok gambar kat bawah ni..berapa yang hadir dalam ceramah kononnya ada berita gempak nak d sampaikan..rupanya ketua cawangan yang bakal d penggal d penggal depan hahaha opsss sori...



Ini je taraf jumlah orang datang untuk dengar Fizi Lembu dan Tian Vavi merapu ? ni je ke taraf Naib Presiden Parti ceramah ? taraf pakar strategik PKR pusat ceramah ? hahaha ni je ?

Yang tukang peramai pun hanyalah team Fizi Lembu yang d punggah merata untuk follow ceramahnya..jurugambar..cytroop dia..tukang pasang khemah dan  cai upahan RM25 semalam ? hahaha opsss lagi !!

Yang aakj nok sukko..bekas ketua cawangan UMNO tu kata :

“Saya masih lagi Ketua Cawangan. Selepas ini saya tunggu apa tindakan Umno terhadap saya,”

Hahaha nampak tak ayat bodoh..ayat seolah nak ugut..seolah nak minta sesuatu atau dah minta sesuatu tapi tak d tunaikan UMNO bahagian dia ? hahaha dia mimpi ke sawan..MASIH LAGI ketua cawangan ? hahaha mampusss..kalu gitu aakj masuk 100 parti politik pun boleh hahaha banyak kolam nampak mangkok taik ni main..

Dah masuk kandang pakatan haramjadah maka jangan la dok nak tunggu apa UMNO buat hehe..mabuk wehHH !!

Aakj nak suruh mangkok tu baca dan lihat bagaimana bila ahli parti serabut masuk UMNO ;

hehe ahli Pas Kubang Rotan..masuk beramai-ramai

masuk ramai-ramai bukan sorang diri

ini yang terbaru..masuk ramai-ramai hahaha

Hehehe aakj dengar ada cerita menarik tang badaruddin ni..tunggu..ehhh ada khabarnya cik "M" kirim salam kat badaruddin..alaaaa yang selalu berSMS waktu bini tidur tu hahahah berat la weyyy sabarrrr



Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
February 17, 2013 at 3:06 AM

HANG JELES KA DIA MASUK PKR?ORG MCM HANG NI YANG ROSAK KAN PARTI

Anonymous
February 17, 2013 at 3:56 AM

dasar bodo =.=™

Anonymous
February 17, 2013 at 3:57 AM

tak jeles skit pn,just kesian kat debodoan dia tu..huuuu

February 17, 2013 at 11:31 AM

kalau kau berani cite la lagi buruk pasal bapak aku , aku hadap kau

usopomenX5
February 17, 2013 at 1:43 PM

bila ahli UMNGOK masuk parti lain,semua bodoh semua bangang kata kau,blogger bodoh mcm lembu.smpai bila org la mcm kau ni nak sedar dari minda sempit kuno,inilah hasil didikan pimpinan UMNGOK..yang lain dr UMNGOK,semua buruk semua hina,dia jer yang baik..hak tui.bodoh blogger

Anonymous
February 17, 2013 at 6:46 PM

org umno klau kluar parti mesti ada hal punya,selalu tk dpt projek punya kes la tk masyukk..dia ingat umno ni kroni pak dia kot,kluarlah org mcm ni merosakan parti boleh lah...

Anonymous
February 17, 2013 at 6:47 PM

org umno klau kluar parti mesti ada hal punya,selalu tk dpt projek punya kes la tk masyukk..dia ingat umno ni kroni pak dia kot,kluarlah org mcm ni merosakan parti boleh lah...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger