Label 10

Home » , » "Saya Tak Niat Nak Tunjuk FUC# Kat Permaisuri Agong..! "..Anda Semua Percaya ?

"Saya Tak Niat Nak Tunjuk FUC# Kat Permaisuri Agong..! "..Anda Semua Percaya ?

Written By AAKJ on Wednesday, February 13, 2013 | 10:00 AM

404951_289413851187683_638356257_n
LEONG PEI KOE

Anjing pakatan haram jadah dah mula kona cerita..dah mula tambah apa yang patut dan kurangkan apa yang d rasa boleh lepaskan dia dari hukuman !! tuiHHH !! aku ludoh atas muko mung berok !!

Jauh benar dengan keterangan dari ASP Mohd Fakharuddin bin Abdul Hamid yang merupakan pengawal pengiring DYMM Raja Permaisuri Agong..beliau yang melihat gelagat lelaki tersebut telah keluar dari kenderaan pengiring dan merapati LEONG PEI KOE.

Amaran telah diberikan kepada lelaki berbangsa Cina tersebut yang dia boleh ditahan dan ditangkap di bawah Seksyen 294 (a) KK. Bagaimanapun, lelaki Cina itu mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya dan berkata, di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina..baca setrusnya d SINI

Ini alasan babi pakatan haram ini :

Katanya, dia tak bermaksud untuk menghina DYMM Permaisuri Agong sebaliknya dia mendakwa berada didalam keadaan tertekan dan marah pada masa kejadian.

Aakj ; tertekan ? keluarkan isyarat lucah kepada manusia lain..itu tertekan namanya ? kenapa tak tunjuk atas muka mak bapak sendiri kalau tertekan ?

Apa maksud babi ni kata "polis Melayu tidak ada kuasa d Penang ? wahHHH ini tertekan ke atau memang polis Melayu tak berani angkat muka d Penang? sori abang polis..aakj kena tanya sebab rakyat nak tahu..budak babi ni hebat juga bila dengan polis pun dia pijak !! 

Anda semua pikir dan nilai sendirilah..inilah puok kera yang dok nak ambik alih pemerintahan Malaysia...ishhhh kalu tak ingat akhirat..aku maki seluruh keturunan babi ni dah..tuihhHH !!

Kalu d Thailand...anjing ni kena hukum bunuh dan mak ayah mangkok babi ni aakj rasa kena merangkak minta ampun dari Raja Siam !!

Kalu d Kelantan..hehe..cicoh budu dah weyYY !! ehh ye ke..hahahha

Share this article :

+ comments + 20 comments

Anonymous
February 13, 2013 at 10:19 AM

Bolih caya ke. Bapaknya disamakan ddn Agong (Pelembagaan). Bapak dia salah ajar kot. Charged dia dan kalau bersabit hukum dia. Biar dia tahu liangit ini tinggi atau rendah. Jadikan satu pengajaran pada dia dan suku sakat dia yang sewaktu dengan dia.

Anonymous
February 13, 2013 at 10:20 AM

Mmg budus tahap vavi!!! Da salah bg mcm2 alasan..alang2 da ko keje kat spore..berambus la, jgn dduk kat msia ni...bangsat punya kapir...

Anonymous
February 13, 2013 at 10:29 AM

Babi2 yg kat Penang dah besar kepala skrg...depa tau buat la apa saja waima bunoh org Melayu ke...puak depa past akan mmbela...lagi pon ada BARUA MELAYU yg sedia mnjadi benteng mnjaga keselamatan BABI2 itu....

wahai barua Melayu dlm pakatan haramJADAH.....perjuangan korg berlandaskan hasad dengki thdp bangsa/agama sendiri tlh menutup pintu hati korg thdp kewarasan...

sgp korg hancurkan agama, bangsa n negara demi memuaskn nafsu dendam korg dan menaikkn kafir HARBI sbg pemimpin...INIKAH YG KORG KATAKAN PERJUANGAN ISLAM?

Anonymous
February 13, 2013 at 10:38 AM

Dah tangkap ke belum. Cakap banyak2 buat apa. Banyakkan dosa je. Ajat dia sikit dan yang bersokongkol dgn dia. Jg buat tanjak dia je.

Anonymous
February 13, 2013 at 10:42 AM

Masih ada dua tiga kerat yang sewaktu dgn dajjal ni. Awas dan cantas secekap mungkin. Jgn nak buat porak peranda. Kalau dah tangkap- sekolahkan dia dgn bapak2 dia sekali.

Anonymous
February 13, 2013 at 10:48 AM

KALAU LU BAGI ALASAN MARAH KAT LU PUNYA BAPAK
APA PASAL LU BOLEH CAKAP "POLIS MELAYU TIADA KUASA,INI P.PINANG CINA PUNYA"

SKRG NI LU MEMANG CINA RASIS DAN APA YANG AKU RUMUSKAN MEMANG LU CINA SENGAJA BUAT PERKARA ITU DAN LU MMG TAHU YANG KERETA AKAN LALU ADALAH KERETA DYMMM RAJA PERMAISURI AGONG....

LU MEMANG CARI PASAL LA CINA
GUA BGTAU KAT SEMUA
GUA MMG TGGU CINA NI KAT CIQ BANGUNAN SULTAN ISKANDAR....

NANTI LU TAHU LA......
BKN AKU SORANG YG TGH CARI CINA KAPIR NI
RAMAI LAGI YANG KAT LUAR TU SEDANG CARI

KAT P.PINANG MELAYU TAKDE KUASA KAN
TAPI KAT LAIN NEGERI MELAYU MEMANG BERKUASA
LU TUNGGU CINA KAPIR RASIS

Anonymous
February 13, 2013 at 10:53 AM

ni la jadi bila melayu berpecah.. dah tu pulak, ada melayu dok sokong diorang.. melayu islam di malaysia, bersatulah semua untuk agama dan bangsa.. bersatulah..

Anonymous
February 13, 2013 at 10:59 AM

Tak sangka banyak lagi Melayu2 yang darah kepahlawananya masih membara. Allhamdullillah. Tapi jgn buat apa2. Jgn kita ikut KEBODOHAN cina kapiak ini. Dia dah ditangkap-rasanya. Biar pak hukum menentukannya. Jgn ada yang gata2l nak maafkan pulok.

Anonymous
February 13, 2013 at 11:03 AM

Mintak tolong MCA jgn bela mamat ni. Cina babi ni takkan ditolomg oleh parti DAP

Anonymous
February 13, 2013 at 11:12 AM

Melayu2 yang sebelah KIRI tak nak join tentang subject cina kapiak ni. Atau memang Melayu memang tak da rasa. Buat tak tau je.

Anonymous
February 13, 2013 at 11:16 AM

Dah Ditangkap pun. Agaknya kalau sabit kesalahan apakah hukuman yang setimpal. Ada cadangan

Anonymous
February 13, 2013 at 12:04 PM

..apa susah lepas kutuk hina tak kira bangsa agama ataupun perlembagaan....yg sama sekali menghiris perasaan org melayu...just mintak mahap...bg alasan tertekan...kalau FB atau tweeter cakap kena hack....kan org melayu pemahap bertimbangrasa dan yg paling penting org melayu bodoh......tak caya dah braper byk org melayu/islam kena hina..takder ape2 pun....maaf aku pun org melayu ...tp aku kecewa bilat bangsaku agamaku jadi hinaan....kadang2 di hina oleh bangsa sendiri.....ntah lah apa nak jd Melayu hari ni...ingat kita mewariskan malayisa ni kpd anak cucu kita...jgn silap buat keputusan

Anonymous
February 13, 2013 at 3:57 PM

fuck u cina...

Anonymous
February 13, 2013 at 7:58 PM

dia berlagak je lebih. mcm cina yg kena ludah dgn melayu hari tu. mula-mula berlagak tunjuk jari, kena ludah terus senyap. cina komunis penang ni pun nk kena ludah gamaknya

Anonymous
February 13, 2013 at 8:11 PM

Kepala butoh kau Cina DAP tongong, dasar pemakan babi yang berperangai pun dah macam babi, Penang negeri Cina kepala otak kau sajalah, sedarlah Penang itu orang Cina datang duduk saja, Penang adalah milik Malaysia yang berteraskan bumiputera.

Kononnya tertekan, kalau tertekan, lain kali kau pergi ke pejabat Lim Eng dan kau pergi tendang muka dia 300 kali, dasar jahanam.

Inilah ajaran kurang ajar Pakatan Rakyat, PAS, PKR dan DAP adalah golongan kurang ajar, mengajar perkara sesat dan biadap kepada masyarakat, golongan ini memang tak guna dan perlu disingkirkan dari Malaysia ini untuk keamanan semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

Encik Mohamad.
Nasionalis Melayu

Anonymous
February 13, 2013 at 8:17 PM

Itu nilai DYMM Permasuri..Sedih..patut p...cung aja..Cuba dia buat kat Mentor Perdana Menteri Sigapura atau Raja Thailand, atau pemimpjn Indonesia..tengok apa dia cibai ni dapat..

Anonymous
February 13, 2013 at 9:19 PM

Kalau dah disabit kesalahan dan mengakuinya, pintalah perintah rampas passpotnya dan biarkan dia duduk tetap di sini.

February 13, 2013 at 10:52 PM

Aku pesan pada semua dan pada diri sendiri, "janganlah ada di antara kita yg menjadi barua melacurkan maruah bangsa sendiri di tanahair sendiri, inilah saat yg paling sesuai utk kita BERSATU! Memang, Melayu itu sikapnya 'BERTOLAK-ANSUR', tapi sebenarnya kita sedang 'DITOLAK BERANSUR-ANSUR'..."

Anonymous
February 15, 2013 at 12:36 PM

Patrick TeoH tu hangpa tak nak angkut sekali ka?

Anonymous
February 18, 2013 at 1:32 AM

Patrick teoh tggu dia keluar jer nampak penyepak sekali muka dia. . china dulu x mcm ni hormat menghormati sesama bangsa. . Ni pengang DAP. . Dan barua Pas dan Pkr.. . PAS ISLAM konon ISLAM MEMECAHKAN ummah.. .. Mat sabun Hj Hadi mai jumpa aku. . Aku ajak berentap.. Tgk lah apa depa buat.. Menangis aku tgk Malaysia jadi macam ni.. Wehhhh akuada anak kecil lahhhh.. Berambos lah korang cina2 dan india2 rasis taksub PR.. kita dulu 3 bangsa dah Aman... mmg hampas pkr dap Pas .. Harap MCA dan MIC do somethinh

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger