Label 10

Home » , , , , » Maklumat Budak Cina Yang Tunjuk Isyarat Lucah Pada Permaisuri Agong !!

Maklumat Budak Cina Yang Tunjuk Isyarat Lucah Pada Permaisuri Agong !!

Written By AAKJ on Tuesday, February 12, 2013 | 6:48 AM



Hari ini kita digempar dengan perbuatan yang sangat bangsat oleh seorang penyokong tegar DAP, menunjukkan isyarat lucah kepada konvoi DYMM Raja Permaisuri Agong... 

Kejadian berlaku di Lapangan Terbang Antarabangsa Bayang Lepas pada jam 1:05 tengah hari tadi. Si bangsat ini telah pun ditahan oleh pihak berkuasa.

Aakj; hehehe dia ni jauh benar datang mengundi..kenapa tak mengundi d Penang saja...tuiHHHH !! cu perati..d kawasan mana dia mengundi tu hahaha subang jaya...bukan ke parlimen Kelana Jaya ? adehhh aakj tunggu lahh..nak ajak minum teh..nak kenal..nok kenal sangat kalu yang gedebe begini...tuiiiiHH lagi sekali !! maaf abang polis..ni bukan ugutan..sekodar nak ajak minum air jah hehe...



Nama: LEONG PEI KOE
No. Kad Pengenalan: 840718-10-5015
Umur: 29 tahun
Kerja: Quality Surveyor di sebuah kilang di Singapura
Pendidikan: Bsc Degree Building Economic and QS di Heriot Walt University Scotland, UK (2007)
Alamat: C18-18-9, Serina Bay, Sungai Pinang, Pulau Pinang.

Pada jam 12:50 tengah hari sewaktu rombongan DYMM Raja Permaisuri Agong berada di Terminal Perlepasan LTAB Bayan Lepas, Leong Pei Koe telah menunjukkan isyarat lucah kepada kenderaan yang diniaki oleh DYMM Raja Permaisuri Agong.

ASP Mohd Fakharuddin bin Abdul Hamid yang merupakan pengawal pengiring DYMM Raja Permaisuri Agong yang melihat gelagat lelaki tersebut telah keluar dari kenderaan pengiring dan merapati LEONG PEI KOE.

Amaran telah diberikan kepada lelaki berbangsa Cina tersebut yang dia boleh ditahan dan ditangkap di bawah Seksyen 294 (a) KK. Bagaimanapun, lelaki Cina itu mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya dan berkata, di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina.

Apabila ASP Mohd Fakharuddin menghampiri LEONG PEI KOE, lelaki Cina tersebut terus memberikan isyarat lucah beberapa kali. Dengan bantuan anggota PGA, akhirnya dia ditahan dan digari bagi siasatan dan tindakan lanjut.

Hasil siasatan polis mendapati, lelaki Cina tersebut tidak mempunyai rekod lampau, manakala ujian air kencingnya adalah negatif.



sumbe brojinggo.blogspot.com
Share this article :

+ comments + 12 comments

Anonymous
February 12, 2013 at 8:22 AM

Haram jadah punya cina sekor ni..
"Dia ambil kata-kata Lim Kit Siang"semasa berlaku peristiwa... Mei.
Sarang tebuan jgn dijolok...
Kalau di Thailand..undang2 mereka dan hukuman agak berat..

February 12, 2013 at 8:28 AM

patut ah beng ni di'projek'kan je. kalau nk tau apa projek, boleh tanya bekas2 lanun yg masih duduk dlm penjara...

February 12, 2013 at 8:57 AM

Cina semakin kurang ajar...

Anonymous
February 12, 2013 at 9:11 AM

bangsat punya anak cina ni? bila masa bapak kau beli pulau pinang ni? tak sedar diuntung.. tok nenek kau dulu dtg sini naik tongkang je, org melayu bagi tok nenek kau tu warganegara sini, bodoh!

February 12, 2013 at 9:43 AM

Jangan ganggu Anak Big Boss Pas pis pus perosak orang melayu Islam.Anak haram jadah cina komunis

Anonymous
February 12, 2013 at 11:30 AM

Berapa ramai lagi cina2 bangsat ni daftar mengundi di subang jaya? Now we now why jumlah baru pengundi cina di subang jaya meningkat sangat tinggi, rupanya ramai pengundi impot bangsat dari luar. Ini game anuwar and tokong.

Anonymous
February 12, 2013 at 11:34 AM

Tak semua cina macam tu tapi kerana cina bangsat dap seekor habis kawan2 cina saya yg lain terpalit. I call all my chinese friends to stay away from dap racists bastard.

Anonymous
February 12, 2013 at 11:36 AM

pas tu kepala bapak angkat dia

Anonymous
February 12, 2013 at 11:40 AM

Aiya manyak cilaka itu leong pei koe kasi malu kita olang cina. Ini mesti tokong sama itu hannah yeoh punya kaki la. Hati bannyak busuk mau jadi pemimpin ka. Guna dia puya jali kasi cucuk dia punya lubang jubur la....... Aiya tahun balu kasi sui la dia.....

Anonymous
February 12, 2013 at 11:41 AM

kalau tak suka dgn negri melayu, kerajaan melayu, raja melayu, bo
eh blik ngri asal

Anonymous
February 12, 2013 at 11:44 AM

Dallah ini lah apa yg kau mahu lihat, semua na kebebasan, semua undang2 kini da mansuh, negara akan musnah ..melayu berpecah..caya sgt kat ngo puak jubur tu apa hal..Kini 5 negeri ke pembangkang, kau senang aja beri stetament BN masih kuat..kau berak najis busuk najib kena cuci, pak jubur berak najib cuci, ..so mcm mana malaysia nak maju, da aman, jika setiap hari ada demotrasi di dalang oleh king jubur semalaya..

February 12, 2013 at 5:57 PM

aku rasa cina singapore pon ada di kalangan dAP ni memang depa dendam betoi dgn perlembagaan malaysia

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger