Label 10

Home » , , , , » Konsert Live !! Psy Gangnam Buat Laungan 1Malaysia !! Gegar Penang !!

Konsert Live !! Psy Gangnam Buat Laungan 1Malaysia !! Gegar Penang !!

Written By AAKJ on Monday, February 11, 2013 | 9:05 PM






Apa yang amat MI kagumkan adalah bila Psy sebelum persembahan, beliau melontarkan pujian terhadap Gagasan 1Malaysia yang dibawa oleh Perdana Menteri Malaysia dengan lontaran ayat dalam twitternya berbunyi " U were hotter than weather hotter than ever !! One Malaysia !! "

Kemuncaknya Psy Gangnam ketika di pentas persembahan melaungkan " 1Malaysia " dan di sahut oleh puluhan ribu manusia yang hadir. Gema laungan 1Malaysia ini jelas menunjukkan bahawa Psy Gangnam menyokong usaha kerajaan yang BN memerintah dalam mengekalkan keharmonian antara kaum. Malah keunikan hidup rakyat Malaysia yang mempunyai pelbagai kaum, ugama dan budaya juga membuat Psy Gangnam melahirkan rasa hormatnya kepada Kerajaan BN yang begitu serius menguruskan negara ini untuk terus kekal aman dan sejahtera.

Seterusnya baca d SINI
Share this article :

+ comments + 1 comments

February 11, 2013 at 10:38 PM

mmg terbaek la.... di sini pun kita boleh lihat sokongan rakyat terhadap kerajaan BN .... so, apa jua helah pakatan lepas nie mmg sia2 je .. sbb tue guan eng x dtg ke konsert tu sebab dia tau dia akan dimalukan kat situ.......

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger