Label 10

Home » , , , , » Hadi & NIk Bapak Segala Firaun !! Orang Kaya Sahaja Dia Tolong !!

Hadi & NIk Bapak Segala Firaun !! Orang Kaya Sahaja Dia Tolong !!

Written By AAKJ on Wednesday, February 27, 2013 | 2:00 PM


Basso sumbak !! bodo serupo pok getoh kena gelek ke basikal d cabang tiga tok mekngoh tuuuiHH !!

Hanya berbekal modal sijil belajar dari Mesir kononnya..dan tak pernah d lihat dan d pamirkan CGPAnya berapa atau tahap mana..sijil ke diploma ke atau sekodar nama saja belajar kat Mesir..dengar2 belajar d Mesir ni takkan d buang sampai mati walau anda tak lulus sekali pun sebab konsepnya..belajar yang penting..lulus tak penting !!

Balik Malaysia d saat kita kurang manusia yang berilmu dan ketika itu kerja pulak takde..apalagi..test atas pentas ceramah politik dengan bayaran RM150 sejam..takyah nak pusing aakj pun sama masa balik dari obersee dulu..test kat pentas dengan harga camgitu gak !! hahaha opsss aakj tolak tapi naik ke pentas dan katok amanat hadi bawang masa tu !!

Lulus tak lulus masa d Mesir tu cerita No 10..yang penting sebelum naik pentas..hafal atau tulis d kertas kecik hadis atau firman yang nak d baca bersama syarahan yang kononnya tahap api keluar..ulasan atau tafsiran rakyat d bawah pentas mana tahu..depa bukannya kisah sangat betul atau salah..kita pelajar agama dari luar negara..semua yang kita sebut..semua orang kampung dengar dan telan hahahaha itulah yang bersarang dalam kepala penceramah pas gila !!

Kedua KANASAI kat atas tu pernah dan masih menjadi Menteri Besar..Nik Aziz kekal selama 22 tahun..Hadi Bawang hanya mampu selama sepenggal dan terus d penggal sebab terlalu banyak skandal.

Skandal Hadi Bawang hingga melibatkan pertambahan bini muda dan juga pelbagai skaldal tanah balak seperti juga Nik Aziz..balak menjadi sumber utama otak mereka d waktu pagi..bagaimana supaya tanah balak dapat d agihkan kepada tokey-tokey cina seadilnya..tuuuiHHH !! rakyat lapar dia tak pikir dan takkan pikir sampai bila-bila !!

Ini antara kes atau skandal Hadi Bawang yang aakj sebut..dia hanya tolong orang kaya !! KLIK SINI

Nik Aziz pun sama, hanya tolong golongan bangsawan untuk sumbat perut anak bini dan cucu yang amat ramai supaya anak cucu beliau takkan papa kedana sampai bila-bila ! KLIK SINI

Nampak tak apa yang orang kampung seolah disihir oleh mangkok KANASAI dua ekor ni..nampak tak persamaan nafsu mereka..BALAK !!

Tolong tokey balak bukan Firaun !! tapi tolong rakyat susah d samakan dengan Kerajaan Firaun dan penerimanya UMPAMA HAIWAN !!

Kenapa BALAK !! siapa tokey balak ? siapa yang suka dok d hutan ? dulunya mereka ni siapa ? ada yang menyamar saja kononnya buat bisnis balak ketika itu dan akhirnya bila harga balak kekal dan janjikan kemewahan berpanjangan maka mereka teruskan kerjaya jadi tokey balak !!

Tunggu aakj bakal dedahkan kenapa BALAK ada kaitan dengan Lim Kit Siang dan Lim Kit Siang ada hubungan dengan golongan yang suka mendiami dalam hutan dan mereka juga berbangsa cina..CINA Bukit bukan sekadar nama..itu KODING !! bahasa Code..Arwah Ayah aakj askar..sempat ajar dan beritahu aakj siapa dok dalam hutan..bangsa apa !! tungguuuu !!



Clue ;

Bapa siapakah ini !!
Kawan baik siapakah ini ?
dari dulu dok dalam hutan
dari dulu dok main dengan projek balak

Akhirnya !! anak beliau jadi Adun Dap !! maki dan kutuk kerajaan BN !! perbodohkan pas ke tahap paling hina..lebih hina dari babi dan kandangnya !! nok ludoh wehHH !!
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger