Label 10

Home » » Video Lebai Pas Kantoi Berzina Belakang Pentas !!?

Video Lebai Pas Kantoi Berzina Belakang Pentas !!?

Written By AAKJ on Sunday, January 6, 2013 | 11:00 PM




Ceramah dihadiri oleh mat sabu, ahli parlimen jerai dan sarip dol yang lain.

tok lebai pas, pak kopiah pas naik stim tengok amoi gelek gelek.
pak maon pas tak boleh tahan !
yeeehaaaa gelek pas..

malam pesta muda mudi
banyak kisah yang terjadi...
yeeehaaaaaa
huhuhu kamon pak maon pas !
stim stim tengom amoi !







Zina mata..
Zina telinga..
tuihHHHH berketayap dan berzina !! memalukan !!




Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
January 6, 2013 at 11:29 PM

Pak lebai pas tak berganjak lihat amoi gelek ini isla pas ke?????

January 7, 2013 at 1:15 AM

Mereka mana kenal apa itu gangnam style... Minda dioarang tertutup oleh pemimpin tua....

Anonymous
January 7, 2013 at 7:03 AM

Anchor! Anchor...

Anonymous
January 7, 2013 at 7:09 AM

Kat sana nanti melompat-lompat terkinja-kinja la jawabnya.

Anonymous
January 7, 2013 at 7:48 AM

Apa dah jadi dengan PAS... Tu lah dok doa sangat BN ko la ni.... PAS yg nampak KO... Take.. Beer... Hidup PR

Anonymous
January 7, 2013 at 8:35 AM

Berani ke Ustaz Natang Mekdi Azhar Idrus komen...aku rasa dia tak berani nak komen takut namanya dikeluarkan dari list sorga.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger