Label 10

Home » » Pameran 'Safe Bersetubuh' Di Melaka !!? Foto !

Pameran 'Safe Bersetubuh' Di Melaka !!? Foto !

Written By AAKJ on Sunday, January 6, 2013 | 8:30 PM


Pesta Fesyen Baju dari kondom atau kempen 'safe bersetubuh' ?
Aakj harap puok kera jangan dok banding isu ni dengan Amanat Iblis hadi awang..kononnya berdosa besar sebab tunjuk kondom di tempat awam..kesian aakj tengok puok kera yang ambik upah menyuap anak bini dengan pakatan haram jadah untuk guna isu ni kononnya nak burukkan Kerajaan Negeri Melaka d bawah pimpinan BN !!

Apakah ianya lebih teruk dari 'iklan' anwar dan pelacur yang turut juga menggunakan kondom hahaha kenapa anwar guna kondom semasa berzina ? 
Apakah tak berdosa guna kondom sebab tak bersentuh antara kulit kemaluan mereka berdua? hahahahahahahah gilOOOO nuar nih !! tuihHHH !!




Apakah puok kera yang menyuap anak dengan hasil tulisan fitnah terlupa pada foto d atas..apakah aurat begini halal kerana d buat d Kelantan atau halal kerana ada gambar Nik Aziz yang terpampang d banner tu hahaha gilOO Nik Aziz..

Jangan dok guna isu begini semata-mata nak kenakan orang lain..dah masuk 2013 dah weyy..biar cerdik sikitla kalu nak bongkar isu..bingai tahap karipap cop kuda cehh !!

Buat Kerajaan Negeri Melaka..samada kes d bawah ni salah atau tidak atau haram atau harus..kekadang sebagai pemerintah..kita kena peka dengan sensitiviti rakyat Malaysia yang penuh dengan sopan dan adab..ada perkara yang perlukan masa untuk rakyat terima..ada yang rakyat tolak kerana bersangkut dengan hukum..ada yang masih tak dapat terima sebab mungkin ianya budaya baru..

Hehehe..nak iklan 'play safe' tu banyak lagi cara..bukan hempuk dengan benda ni kat depan semua orang..terkejut budak-budak tadika yang lalu kot situ..

Sari dua baru ni aakj dah letak berita yang agak memalukan kita..pelajar umur 13 tahun d Melaka cuba merogol d tandas stesen minyak petrol..Klik SINI...bukan nak burukkan Melaka..tapi nak bagitau amat bahaya kalau budak-budak terdedah awal dengan benda berahi ni hehe..




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger