Label 10

Home » » Tradisi Cah Keting Kekal Atau Nik Aziz Mimpi Berahi ?

Tradisi Cah Keting Kekal Atau Nik Aziz Mimpi Berahi ?

Written By AAKJ on Sunday, January 6, 2013 | 6:00 PM


Entah apa yang tak kena..entah apa sebabnya..entah siapa punya angkara..entah siapa dah kena beli hahahah mampusss laaa..

Apakah Pas dah mula belia ketua cawangan UMNO Pengkalan Chepa atau ini sebahagian dari propaganda Pas Kelantan yang amat bimbang dengan kebangkitan rakyat Kelantan. Khabarnya rakyat Kelantan dah bersedia dan tak sabar nak lihat Kelantan bangkit dari kegelapan.

Kenapa Pengkalan Chepa ? hahaha kawasan Nik Aziz tu..apakah Nik Aziz dah mula alami mimpi ngeri..mimpi basah atau mimpi tersungkur d pintu syurga ?

Khabarnya Nik Aziz berkeras nak pertahankan jawatan Wakil Rakyat yang d jawatnya lebih dari 30 tahun..khabarnya beliau berdegil nak juga jawatan Menteri Besar walau d nasihat supaya rehat d rumah atau hospital..bermain dengan cucu pun tak d benarkan kerana beliau sendiri tak berapa nak kenal cucunya seramai 50 orang lebih tu hahaha opsss ye ke nik..ambo dengar jah ni...

Kepada Tok Pa dan barisan kepimpinan UMNO BN Kelantan..atasilah perkara d atas dengan kadar segera kiranya betul mereka yang buat ni adalah ketua-ketua cawangan..

Aakj doakan Pas bungkus d Kelantan dan d Malaysia selamanya..aminnn

(maaf..ambo tak doa BALA wehh hehe)

Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
January 6, 2013 at 6:54 PM

K.O PASSS....K.O PAS...
BUNGKOS FUCKATOONN....BUNGKOS FUCKATOONN..

DENGAN KUASA ALLAH, TAK MUSTAHIL KELANTAN DITAWAN BN DAN KTA BAKAL MENYAKSIKAN NICKY DIUSUNG KELUAR DARI WISMA DARUL IMAN MERAUNGGG..

gen2felda

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger