Label 10

Home » » "Black Rose" On-Line Di Sini !!

"Black Rose" On-Line Di Sini !!

Written By AAKJ on Sunday, January 6, 2013 | 3:28 PM


Nampak gaya ada orang 'desprate'..kecewa..malu tahap jamban...termalu..nak kona tak lepas..ishhhh macam-macamlah sebab kononnya nak kenakan Perdana Menteri dan isteri atau dengan kata lain nak malukan DS Rosmah ke tahap paling sadis..namun setiap fitnah yang cuba d cipta samada dengan guna kertas cetak..guna portal maya..GAGAL !!

Malah apa saja asalkan isteri PM wajib d burukkan..nama isteri Pm wajib d hancurkan..namun Allah tetap bersama yang benar.

Puok kera pimpinan anwar nampaknya terkena dengan fitnah jamban ciptaan sendiri..boddoh !!

Beberapa hari lalu Deepak dah hantar SMS kepada semua portal anjing pakatan haramjadah..dalam SMS Deepak..beliau menjelaskan dengan tegas bahawa beliau TIDAK terlibat dalam pengeluaran buku 'Black Rose' !!

Malaysiakini, harakah dan lain-lain lidah penyambung fitnah milik pakatan haramjadah telah d maklumkan oleh Deepak dan seperti biasa kalau terkena batang hidung maka puok kera ni akan diam..cari jalan nak kenakan balik Deepak supaya hasrat iblis mereka untuk terus menerus menyerang PM, isteri dan barisan kepimpinan BN dapat d teruskan..kalau tak teruskan fitnah maka duit nak bagi anak bini makan akan d potong hahaha tUIHHHH !!

Aakj harap dalam masa terdekat..Deepak dapat keluarkan kenyataan samada dalam akhbar atau dalam bentuk penyiaran video youtube atau TV..tak salah beri laluan Deepak keluar TV..dia bukan hadi awang yang dok sibuk merayu nk betulkan amanat sesat dan gila beliau haha..

Biar semua rakyat Malaysia tahu ;

Rafizi memang lembu anwar bin hj ibrahim
Rafizi memang terkenal dengan bapak penipu yang cuba cari nama
Rafizi memang terpaksa merekayasa demi nak jadi calon

Dekat PRU13 nanti aakj dengar ada foto rafizi d hotel..hahaha dengan pempuan ke dengan jantan layu ? cu teka..woOO "pink-men'" hahaha tungguuuu

Nak tengok Black Rose..klik SINI



Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
January 6, 2013 at 4:13 PM

Jadi kerja si Rafizi ni, susun fitnah satu demi satu....

Anonymous
January 6, 2013 at 5:43 PM

Gila punya PKR!!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger