Label 10

Home » » TIAN CHUA BERZINA & MEMBUNUH ? SYED HUSIN TANGGUNG DOSA ?!! SIAPA PEREMPUAN MELAYU ITU ?!!

TIAN CHUA BERZINA & MEMBUNUH ? SYED HUSIN TANGGUNG DOSA ?!! SIAPA PEREMPUAN MELAYU ITU ?!!

Written By AAKJ on Thursday, May 10, 2012 | 10:00 AM


Siapa Syed Husin Ali ?

Syed Husin @ Hussein bin Ali dilahirkan di Batu Pahat, pada tahun 1936. Mempunyai seorang isteri dan tiga orang anak. Mendapat ijazah B.A. Hons serta M.A. (dari UM) dan Ph.D. (dari LSE). 

Menjadi Timbalan Presiden keADILan 2003-2010 ; sebelum itu Presiden PRM selama 13 tahun mulai 1990. Akibat penglibatan aktif dalam politik, beliau dipaksa meletakkan jawatannya sebagai Profesor di Jabatan Antropologi dan Sosiologi, Universiti Malaya (UM), selepas berkhidmat di UM selama hampir 30 tahun.

Tu serba sedikit aku letak bio Syed Husin agar sahabat2 tahu dan dapat nilai siapa dia ni..saksi utama cerita "penzinaan hingga mengandung" anak seorang pemimpin pakatan haram..woohhh semua haram tu haha itu dakwa Rpk..bukan selindung lagi dah tapi terus mengatakan dengan tegas..Syed Husin tahu kes zina tian chua ini...



Kenapa syed Husin tak nak berterus terang siapa perempuan Melayu yang kandungkan anak tanpa nikah dan gugurkan kandungan itu ? adakah arahan anwar kerana perempuan itu mampu gugatkan nama anwar ? atau ada pertalian dengan anwar ?!!

Dalam kes ini Syed Husin boleh d dakwa bersubahat ;

1) Subahat kes zina antara kapir dan Muslim
2) Subahat kes bunuh bayi..gugurkan kandungan umpama membunuh 1 jiwa.

Adakah pihak polis tak teruja dengan kes ini ? sudah jelas pengakuan terbuka RPK tentang cerita Zina dan Bunuh ini..

Tak perlulah aakj nak letak seksyen berapa dan apa hukuman terhadap kesalahan membunuh jiwa yang tak bersalah ini..

Aakj harap sesiap yang baca ini dari mana-mana group Ngo ataupun kepimpinan Umno..sila buat laporan polis..kalau kes ini terkena pada UMNO..mamposs d buat ceramah keliling Malaya desak agar d siasat..walaupun kes yang tak wujud dan terang-terang fitnah seperti kes Dr Rais Yatim..

Ds Rais menafikan sekeras kerasnya dakwaan fitnah tersebut dan mahu pihak berkuasa menyiasat dan membersihkan namanya.
Gambar palsu yang didakwa sebagai Robengah yang didedahkan oleh haprak pakatan.
Sumiyati menunjukkan gambar Robengah yang bekerja bersamanya

Gambar ini diambil semasa mereka berdua baru bekerja di rumah Ds Rais Yatim pada 1999

Mampukah tian chua bertindak seberani dan seikhlas Dr Rais Yatim..mahukan namanya d bersihkan..tuduhan yang akhirnya Ds Rais Yatim menang dan anjing yang buat fitnah kena bayar Ds Rais Yatim Rm 300k...dengar-dengar anjing tu sedang bersembunyi d luar negara..atau d dalam negara ?

Itu tak penting..yang penting beranikah Tian chua berdepan dengan Rpk..nampak gaya rpk dah bersedia nak masuk gelanggang dan saat itu aakj nak tengok syed Husin bersilat pesen mana...dia saksi utama?



Kekadang terpikir dan masih dok cari gambar nurul dan tian chua ketika Taik 3.0? gambar ni sebelum hari kejadian..mana gambar suami nurul ? ehh bukan aakj nak buat cerita fitnah ni..sekadar nak tanya..kalau sesiapa ada gambar mereka berdua ketika hari kejadia..harap letak link kat ruang komen..hati rasa berdebar tiap kali tengok gambar chua dan nurul..adehhhh...


dimana ada chua..d situ ada nurul..hebat sangat ke chua nak jadi bodyguard nurul ? keh keh..issss berdebar wehhh..lihat foto ini dan bandingkan dengan foto d atas..ianya bukan dari peristiwa yang sama..baju lain tuu...

Aku harap sangat Syed Husin buat penjelasan yang ikhlas..apa nak d malukan..dalam UMNO BN pun kita minta pemimpin yang moralnya rendah atau moral haiwan supaya turun..bagi laluan kepada yang berakhlak untuk pimpin manusia...jangan kerana kroni kita maka kalau membunuh pun kita sanggup lindungi lagi...




ini pun gambar d peristiwa lain...


kemana saja berdua...aku tak tuduh..aku pamirkan yang depa selalu berdua...


dalam konvensyen pun duduk dekat juga ? adehh Syed Husin..cepaaat


hinggakan dalam blog cacai mereka d buat gambar seperti ini..kenapa? kenapa tak susun lelaki dengan lelaki dan wanita dengan wanita ? kenapa haus nurul dan chua ?


Ketika video anwar langgan dan zina dengan pelacur d dedahkan..chua dah tunjukkan "concern" yang begitu serius..nurul ada d sebelahnya..wahhh sejoli sungguh..Melayu kata..nak ngorat anak..kena ngorat mak bapak dulu muahaha aku tak tuduh hang ni weyy..Syed Husin kena jawab cepaaat !!




Aakj harap tian chua saman Rpk...dan syed husin pun sama..ini kes berat..ZINA & BUNUH !!

Share this article :

+ comments + 11 comments

May 10, 2012 at 10:38 AM

betulleeeer seperti pinang dibelah dua....tapi belah dengan kapak

May 16, 2012 at 7:28 PM

mcm ada apa2 je...betullleeeerrrr....huhuhuhuhu

May 18, 2012 at 11:38 AM

kita sama2 tunggu saman polis dibuat terhadap dakwaan RPK dan kita desak media pergi jumpa syed hussin desak dia beri jawapan ni segera mungkin...makin panas ni kat blog azmi awe ni...

June 9, 2012 at 2:11 AM

Erkrkk.. Xkan loww taste sgt si izzah nih?? Hish.. Musykil2... Punyya cun sioot si izzah tapii dengann........ Erk

Ah caii

June 29, 2012 at 12:43 AM

xberapa nk fhm la psl kes ni..anyone can pm me n tell da story x???

June 29, 2012 at 12:47 AM

xberapa nk fhm la psl kes ni..anyone can pm me n tell da story x???

merbah desa sgt
September 19, 2012 at 12:31 AM

dalam hal ini DEMI ISLAM BUKAN DEMI POLITIK syed husin kena jawab dengan JUJUR.

Anonymous
September 21, 2012 at 10:27 PM

Bapak borek anak rintik.

Anonymous
September 26, 2012 at 12:14 AM

cerita karut ... sikit pun aku xpercaya ...

Anonymous
September 26, 2012 at 12:43 AM

Pelik jugak, takkan semuanya kebetulan, Ank Betina ANugay dgn Tian Chuapigs ni?? Klu sentiasa berdua mesra, siapa yg tengah2 tu? Bukankah SYAITAN?? Aduh mcm nk luruh jantung aku.. tlglah bongkarkan kes ini!

Anonymous
January 6, 2013 at 4:34 PM

no wonder lahh...si Anwar ni jaga betul si Syed Ali ni sebab dia menyimpan rahsia Anwar dan anaknya...

Si Azmin pun sama, Anwar kena jaga Azmin sebab Azmin simpan rahsia besar Anwar....

Karpal Singh pun Anwar kena jaga sebab dia pun simpan rahsia besar Anwar...

Betullah org kata, Kalau Anwar jadi PM, dia akan jadi boneka sebab byk rahsia besar disimpan oleh org tertentu yg berkuasa...

Bahaya!!!!!...Selamatkan Malaysia.......BN akan terus memerintah, insya allah

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger