Label 10

Home » » Terkini Terbaru !! Adun Pas Berzina Dengan Bini Orang !?! Foto !

Terkini Terbaru !! Adun Pas Berzina Dengan Bini Orang !?! Foto !

Written By AAKJ on Wednesday, January 23, 2013 | 10:06 AM



Malang bagi seorang penyokong tegar PAS di Terengganu apabila dia menceritakan bahawa dia telah di khianati oleh YB Adun Ladang, malahan menjadi mangsa dengan keadaan yang teramat sedih & menderita apabila isterinya telah dirampas oleh YB PAS tersebut.

Apa berlaku kepada penyokong tegar PAS ini apabila isterinya telah ditawarkan untuk bekerja kepada YB PAS Adun Ladang ini bagi menjaga isteri adun tersebut yang sedang Sakit ketika itu kerana komplikasi penyakit darah tinggi pada September 2011.

Selama 6 bulan isteri kepada penyokong tegar PAS ini berulang alik ke rumah YB PAS adun Ladang tersebut bagi menjaga isteri YB, tetapi apa yang menghairankan penyokong tegar PAS ini apabila isterinya sanggup ke rumah YB tersebut walaupun pada waktu malam dengan alasan YB panggil untuk melihat isteri YB yang memerlukan khidmatnya.

Apa yang lebih sedih & kejam apabila dia diberitahu YB PAS adun tersebut pernah dilihat berada di rumahnya bersama isterinya ketika dia tiada di rumah & dikatakan mempunyai hubungan sulit.

Nasib yang lebih malang bagi pengikut tegar ini apabila isteri YB PAS adun ladang tersebut meninggal dunia, tetapi isterinya masih lagi berulang alik ke rumah YB PAS adun ladang beracap kali tanpa memberitahu suaminya, menyebabkan penyokong tegar PAS ini bergaduh dengan isterinya.


Selanjutnya baca d SINI
Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
January 23, 2013 at 11:22 AM

Pan-Malaysian Islamic Party (PIMP) atau PAS ditubuhkan selepas merajuk dalam UMNO. kalau dah PIMP tu memang ramai laa yg perangai macam PIMP.

Anonymous
January 23, 2013 at 11:27 AM

Astaghafirullah..........kalau betul,bawa saja ke mahkamah.jangan cakap saja...taku jadi fitnah pulak........apa nak takut kalau benar

Anonymous
January 29, 2013 at 12:34 PM

cerita ni mengarut,,sebenarnya mereka dah lama bercerai,,dah tiga tahun bercerai bukan isterinya yang mintak fasakh tp dia yg ceraikan,,suaminya itu panas baran dan suka pukul isteri,,makan hasil bini dan malas bekerja,,bila susah sekarang baru keluar buat kerja,,perebet sapu,,,dia sakit hati bila isterinya tak nak rujuk dgn dia lagi,,mereka dah bercerai dua kali,,,bukan satu kali,,nanti tak pasal 2 ko kena saman,,cerita ni tak betul..

Anonymous
January 29, 2013 at 2:33 PM

aku kenal ngan family lelaki ni,,cerita ni mngarut,, bekas suami perempuan ni penagih dadah lah, kaki pukul plk tu,,dah 3 tahun depa bercerai,,gila..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger