Label 10

Home » » Video Lucah Anwar Di Jual D Tapak Ceramah ?! RM5 Sekeping ?!

Video Lucah Anwar Di Jual D Tapak Ceramah ?! RM5 Sekeping ?!

Written By AAKJ on Wednesday, January 23, 2013 | 12:00 PM




Ketua Angkatan Muda KEADILAN (AMK) Selangor, Azmizam Zaman Huri berkata, penerbitan buku bertajuk ‘Anwar Ibrahim dan Agenda Zionist’ yang mula diedar semalam antara lainnya mengaitkan Anwar dengan beberapa tokoh Israel.

“AMK Selangor percaya buku fitnah Anwar, risalah ‘Sinar Selangor’, serta pelbagai lagi buku termasuk cakera video lucah agenda Umno BN yang terdesak untuk memenangi kembali Selangor pada pilihan raya akan datang.

“Ia berikutan penerbitan itu tidak ada nama penerbitan, alamat percetakan yang sekaligus membuktikan tindakan desperado politik kotor ini sememangnya perbuatan keji mereka.

“Ini amalan pengecut Umno BN yang sengaja untuk memecah belah rakyat,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat KEADILAN, hari ini.

“Kita dapati beribu-ribu buku fitnah ini disebarkan berperingkat-peringkat di setiap rumah di Taman Sri Andalas dan Kota Raja, Klang. Manakala risalah ‘Sinar Selangor’, VCD lucah serta lain-lain risalah pula dihantar secara pos ke rumah dan surau seluruh Selangor sejak dua bulan lalu,” jelasnya.

“Tindakan terkutuk ini bukan budaya politik negara yang mengamalkan demokrasi,” kata Azmizam.
AMK Selangor akan membuat laporan polis berhubung penyebaran buku dan risalah fitnah tersebut.
“Kami akan membuat laporan polis dalam kadar segera dan memohon polis agar melakukan siasatan dengan adil.

“AMK Selangor juga meminta penduduk yang mendapat dokumen fitnah ini dapat menyerahkannya ke pejabat-pejabat KEADILAN, PAS dan DAP yang berhampiran untuk memudahkan kita menangkap dan mengesan siapakah penyebar tersebut.

“Penduduk yang memiliki CCTV di rumah juga dipohon agar mengenal pasti wajah atau nombor plat kenderaan mereka,” ujarnya.


aakj ; hahahaha barang free je tu..puok kera ni dah habis modal..depa buat sendiri apa hahahaha mangkok !!

SUMBER
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
January 23, 2013 at 2:00 PM

Yang PKR bapa segala fitnah yang lagi teruk dorang tak tau pula.

Tapi logik juga sebab dorang tengok depan jer belakang dah ternganga di hentam Anuwar.

Budak budak ni semua berebut rebut nak perhatian 'hantam belakang' oleh Anwar. Siapa yang dapat giliran bertuah lah dia. Macam orang dapat gelaran Tan Sri dari sultan lah hahahahaha

Anonymous
January 23, 2013 at 6:32 PM

ha.ha.haa.Diaorang yg fitnah kuat.kta kt org..pe hakim kta..ada kemasukan lubang jobo..hakim fitnah ke.ha.ha.haa.kapal kta suka sama suka..ha.ha.haa.kapal fitnah ke?aku rasa puak ni kena abik btg ubi,jolok jobo2. muka kt atas ni..ha.ja.haa.haramjadah

Anonymous
May 11, 2013 at 11:06 AM

http://fapslut.com/

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger