Label 10

Home » » Senarai Kabinet Anwar Penuh Dengan Kaki Mabuk & Zina

Senarai Kabinet Anwar Penuh Dengan Kaki Mabuk & Zina

Written By AAKJ on Tuesday, January 1, 2013 | 9:26 AM




Anwar amat resah bila Muktamar Pas baru-baru ini usul yang diterima oleh kepimpinan Pas samada secara sukarela atau sebaliknya tetapi atas desakan ahli maka USUL Hadi sebagai PM terpaksa diterima walaupun seluruh rakyat Malaysia tahu bahawa dalam Pas ada Parasit Anwar.

Tak perlu nak tunggu lama dan tak perlu nak fikir panjang, itulah perangai Anwar sejak dalam ABIM lagi dan perangai buruk ini terus dibawa ke dalam UMNO, hinggakan perangai buruk ini terus menerus mengikuti beliau dan menjadi antara badi 'suwey' dalam hidupnya. Badi sial yang tak pernah padam dalam kehidupan peribadinya hinggakan 'liwat' adalah hobi utama yang tak mampu beliau hindari hingga saat ini. (Baca apa kata 3 Hakim ketika perbicaraan Liwat Pemandunya, Azizan)

Baca apa jadi kat Mat Sabu dan Mahfuz dan kenapa hanya Timbalan Menteri je hahahaah baca d SINI

aakj ; kaki mabuk dan zina ? hahaha anda perati sendirilah 
Share this article :

+ comments + 2 comments

January 1, 2013 at 9:35 AM

Assalamualaikum.

Pada tanggal 12 Mei 2012, blog PENA MINANG telah di hack setelah 5 tahun berjuang di alam maya. Kini kami bermula dengan kosong dan menyusun semula strategi. Maka itu dengan rendah hati, kami memohon bantuan tuan agar dapat linkkan blog kami dengan blog tuan. Untuk makluman tuan, blog tuan telah pun dimasukkan kedalam senarai blog pilihan kami di ruangan blog politik. Kami memohon maaf diatas kesulitan di pihak tuan. Semoga jasa baik yang tuan berikan, dibalas pahala oleh ALLAH S.W.T
Blog kami : www.penaminangreturn.blogspot.com

Anonymous
January 1, 2013 at 7:25 PM

Ramainye tpm.abis duit rakyat byr gaji depa buta2

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger