Label 10

Home » » Azhar Idrus Hanya Pak Lawak Malam Tahun Baru !

Azhar Idrus Hanya Pak Lawak Malam Tahun Baru !

Written By AAKJ on Tuesday, January 1, 2013 | 12:53 AM



Ada di kalangan anak muda yang datang tahun lepas mula mengeluh, mereka dengan tegas mengatakan mereka tertipu, ingatkan datang nak bawa balik sikit Ilmu, rupanya datang sekadar mendengar cerita lawak dari Ustaz yang gila glamor. Malah mereka merungut bahawa artis-artis yang usang mendendangkan lagu nasyid kononnya Islamik, walhal semuanya bertujuan politik.

Seperti biasa mereka dah dapat agak bahawa soalan yang datang kononnya dari pendengar sebenarnya hanya lakunan Ustaz Azhar, itu soalan beliau reka sendiri supaya Ustaz Azhar boleh jawab dengan harapan pendengar akan ketawa terbahak-bahak. Sebahagian dari dialog rekaan Ustaz Azhar sendiri.

"..saya ada di hadapan pentas tahun lepas..saya nampak, mana ada orang hantar soalan..team Ustaz Azhar sendiri yang berlakon hantar soalan.."

Baca d SINI

foto hiase hahaha
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
January 1, 2013 at 1:07 AM

zizan NATANG dgn azhar NATANG dua2 NATE BERUKKKK....

January 1, 2013 at 1:27 AM

Walaupun kwn2 aku fanatik gila kt ustaz ni. Tp aku x terikut langsung. Aku setuju pendapat admin.pendapat aku mereka yg dtg tu adalah salah satu fenomrna spt fenomena Mawi. Niat nk dgr lawak jer. Bila balik rumah ilmu di ajar x ingat. Lawak jer yg dia org ingat.
Dulu masa org suka dgr ceramah ustaz shamsuri , kemudian ustaz kazim dan sekarang ustsz azhar.
Sekian di maklumkan...

January 1, 2013 at 10:04 AM

Pada aku Ustaz Khazim jauh lebih baek dari segi pengisian ilmu dan tk pernah natang dan bodoh kan orang...

January 1, 2013 at 2:48 PM

ooooo baru aku tahu, rupanya soalan2 tersebut dtgnya dari ustad sendiri, patutlah dia jawab dgn lancar. mungkin dia rujuk kitab dulu dan rangka jwp kpd soalan yang kononnya ditanya oleh pendengar.
Kini maka terserlahlah hipokrasi seorang ustad pas.
kalau macam ni punya auta, maka jangan nak disamakan dgn ust Kazim, sebab ust Kazim bukan saja berkebolehan, tapi lebih mulia dan ikhlas dari si Azhar ni... pthuihhh

Anonymous
January 2, 2013 at 1:42 PM

USTAZ KAZIM TU KALAU DI PROMOTE LEBIH SIKIT PASTI LEBIH GLAMOR DARI UAI

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger