Label 10

Home » » "...Cikgu Sekolah Rendah Bukan Level Saya..." Hadi Awang !

"...Cikgu Sekolah Rendah Bukan Level Saya..." Hadi Awang !

Written By AAKJ on Monday, December 31, 2012 | 6:00 PM



Kenyataan beliau seolah-olah Hj Hadi tidak pernah masuk alam persekolahan bermula dari darjah 1 ketika zaman beliau. Apakah beliau terus masuk pondok atau terus ke Mesir untuk pulang sebagai ulama songsang ?

Hj Hadi dilihat tidak mampu untuk bertenang setelah diasak oleh bekas orang kuat Pas sendiri, Cikgu Non yang juga penulis buku KAFIRKAH AKU dan yang membongkarkan isu duit Tabung Memali. Cikgu Non juga dikhabarkan mengajak Hj Hadi berdebat isu Amanat Sesat itu.

"Dia cikgu sekolah rendah sahaja, mengajar A, B, C sahaja dan tak layak untuk komen amanat saya". 

Itulah yang terpacul dari mulut seorang yang dilabel sebagai ulama besar dalam Pas. Hj Hadi kini bukan mengurangkan beban diri sendiri tapi dilihat sebagai LIABILITI partinya sendiri. Beliau terpaksa bergantung harap dengan Nik Aziz dan seluruh ulama ciptaan pas yang duduk dalam dewan ulama parti, satu dewan yang penuh dengan lambakan manusia hipokrit atau munafik.

aakj ; lebeh kurang gitulah terjemahan yang hadi babok nak bagitahu rakyat..bahawa kalu setakat cikgu sekoloh rendah..tak yah dok nal lawan debat dengan dia..dia ilmu tinggi melangit hahahah sori hadi..sempena 2013 hahahaha

foto hiase jah tu hahahaah

Baca d SINI !!
Share this article :

+ comments + 5 comments

December 31, 2012 at 6:23 PM

Angkuh yg amat jahil... Ini bukan soal mintak kerja nak perlu kelayakan tertentu..Ini hal spesifik kearah kata katanya yg tidak tepat dan natijahnya membawa kebatilan...kepada Islam itu sendiri...

Mufti yg jauh lebih ilmuan dan authoriti pun masih bolih berhemah dan berbicara....

Memang dasar bisikan syaitan yg nyata...bagi mereka yg benar beriman .

Namun kita jangan jatoh hina macam dia..kita doakan moga Allah memberi hidayah kepadanya dan pengikutnya...
Sekiranya..ia membawa keburukan pada Agamamu..maka kau berilah keadilanMU ..agar terselamat hamba hambamu yg lain..
Sesungguhnya syaitan itu musuh yang nyata..jauhilah dan perlindungilah kami dari bisikan..syiar...sangkaan jahat dan tipudayanya maupun makhluk yg bersamanya...

December 31, 2012 at 6:28 PM

Tuhan tak tengok level atau kome... tuhan tengok hati...
jgn ego pulak bang hadi...

http://wubra.blogspot.com/2012/12/demi-shamsidar-jom-himpun.html

Anonymous
December 31, 2012 at 6:29 PM

Manusia takbur macam ni akan berakhir dengan kehinaan. Tunggulah masanya akan sampai.Kepada yang baca komen ni, sila ingat selepas ni.Kita akan menyaksikannya.

Anonymous
December 31, 2012 at 7:42 PM

Ayat2 tentang orang yang sombong dan bongkak ada dalam Quran. Sebenarnya Hadi belum cukup mulia untuk mengherdek Cikgu macam itu. Kalau Hadi benar-benar "mulia", amanat itu tak akan timbul pada tahun 1981.

Hadi sebenarnya cuma peminta sedekah.... relevan bila ada keramaian seperti PRU. Dia menagih sedekah dari orang, duit dan undi.

Anonymous
December 31, 2012 at 8:30 PM

GURU SEKOLAH RENDAH PUN ADA YANG ADA MASTER DAN PHD...GO TO HELL DENGAN AMANAT BERAK HADI

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger