Label 10

Home » » Pas Gila ! Foto 25 Penceramah Sorang Pendengar...

Pas Gila ! Foto 25 Penceramah Sorang Pendengar...

Written By AAKJ on Friday, January 4, 2013 | 12:00 PM


Kesian ada..nok sukko ada..nok terguling pun ada hahahaa opsss tak baik ketawakan orang..

Apa nak buat..dah cari makan pesen ni..modal tak dapat balik ni hahaha..tapi mangkok taik ni pandai..duit sedekoh orang kampung datang dengar ceramah jambannya tu hanyalah sekadar duit makan malam..gaji bulan ? hahaha takkan ceramah kosong..nak bayar alphard bukan dengan air liur..hehe ye ke bob hang pakai alphard ?

Mehh SINI..rakan aakj ada pi sendiri tengok lawak jenaka mangkok ni semalam..dia nak lawan ustak Mek Dee mana boleh hahaha soalan sendiri..jawab sendiri...klik SINI anda akan tengok peminat ustak Mek Dee doakan bala untuk aakj..adehhh minta Allah selamatkan aakj..aminn
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger