Label 10

Home » » Video Anwar Bersama Siapa ? Wanita Tibet ?!

Video Anwar Bersama Siapa ? Wanita Tibet ?!

Written By AAKJ on Friday, January 4, 2013 | 10:00 AM



Pada 4hb 2012 Gomo telah mengeluarkan satu klip video rakaman sulit yang mana membuktikan bahawa Deepak Jaikishan mengakui segala serangan dalam merekayasa fitnah ke atas Datuk Sri Najib Razak dan Datin Seri Rosmah Mansor adalah datangnya dari Anwar Ibrahim.

Malah didalam rakaman tersebut Deepak mengakui Anwar Ibrahim terbang dari Jakarta dan apabila sampai di Malaysia terus bergegas berjumpa dengan Deepak disebuah rumah milik ahli kanan parti PKR.

   

Segala kenyataan didalam video diatas membuktikan dengan jelas yang Anwar Ibrahim sanggup melakukan apa sahaja bagi menfitnah Najib Razak dan Rosmah Mansor.

Bermacam macam cerita dikeluarkan oleh pihak pembangkang selepas tersebarnya video tersebut yang mana pihak pembangkang memberikan bermacam macam tipu helah menafikan video rakaman sulit Deepak itu.

Ada diantara pihak pembangkang menyatakan Anwar Ibrahim tidak terlibat dan Gomo sengaja menfitnah Anwar Ibrahim. Tidak pula dengan kenyataan cybertroopers pembangkang yang menyatakan rakaman tidak jelas dan sebagainya bagi menutup bangkai yang ada pada mereka.

Media pro pembangkang meneruskan fitnah ke atas Najib Razak dan Rosmah Mansor tampa henti dan semalam merupakan satu fitnah yang lebih dasyat lagi dikeluarkan oleh Rafizi Ramli yang dipercayai atas suruhan Anwar Ibrahim.

Segala galanya terjawap petang semalam juga apabila Deepak Jaikishan menafikan apa yang didakwa oleh Rafizi Ramli berhubung fitnah pembelian berlian oleh Rosmah Mansor. Malah lebih pahit lagi buat PKR apabila Deepak Jaikishan sekali lagi mengakui bahawa Anwar Ibrahim adalah perancang rekayasa fitnah ke atas Najib Razak dan Rosmah Mansor berhubung pekara ini.


 
cerita selanjutnya d SINI
Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
January 4, 2013 at 12:02 PM

Dendam kesumat si Anuar Ibrahim tak padam2. Sakit teruk betul jiwa dia. Yg padahnya dia sendiri nanti.

January 4, 2013 at 3:37 PM

anwar ibrahim sudah semakin terdesak utk mnang PRU shngga kan snggp melakukan apa saja demi nak mnjtuhkan najib...tidak ckup dgn dakwaan deepak sblum ni,lepas tu kluar plak crita si lembu tu sekor yg knonnya dpat dokumen dari deepak walhal deepak sndri yg mnafikan yg dia tak pernah bagi apa2 pn dokumen pada rafizi,dan yg pasti bnda ni xkn brhnti setakat ni saja,,,tgk jer nanti akan ad lbih byk fitnah yg akn dibuat oleh anwar melalui lembu2 nya...

January 4, 2013 at 9:11 PM

bg aku sungguh kotor dan jijik politik yg d mainkan oleh manusia yg bernama anwar ini...sanggup membayar anjing kurap yg tersepit demi memenuhi kehendak politik songsang nyer....biasa la pencacai2 pembakang mana boleh terima hakikat mereka merasa pemimpin2 pakatan harami mereka smua nyer bersih dr noda dan dosa......sungguh memalukan politik sebegini d mainkan oleh pakatan harami....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger