Label 10

Home » » Foto !! Ustaz Fathul Bari Terus Di Hina !! Isteri Ke Dua Bekas GRO ?!

Foto !! Ustaz Fathul Bari Terus Di Hina !! Isteri Ke Dua Bekas GRO ?!

Written By AAKJ on Saturday, January 19, 2013 | 6:00 AM




Barakallahu Laka Wa Baraka 'Alaika Wa Jama'a Bainakuma Fikhair kepada Ustaz Dr. Fathul Bari Mat Jahya yang telah mendirikan rumah tangga dengan seorang gadis dari negara jiran kita, Filipina.

Semoga perkahwinan ini diberkati Allah... Semoga Dr. Fathul Bari dimurahkan rezeki dan terus konsisten dalam menyampaikan seruan Allah dan Raslnya.

Kepada pemfitnah seperti bloggers Omakkau atau nama sebenar beliau, Puan Hanisya Abdul Hamid ingatlah Doa Saad bin Abi Waqas kepada seorang yang pernah memfitnahnya;

"Ya ALLAH Ya Tuhanku Sekiranya Lelaki Ini Pembohong, maka, Panjangkanlah Usianya, panjangkanlah kefakirannya, dan timpakan keatasnya fitnah." 

(Sahih Imam Al-Bukhari)

Dengan doa yang sama Dr. Fathul Bari tujukan kepada pemfitnahnya;
"Jadi saya doakan kepada orang yang sebarkan perkahwinan saya dengan tujuan untuk mengaibkan saya, memalukan saya, dengan tujuan menimbulkan persepsi negatif tentang perkahwinan saya ini, maka saya doakan dengan doa Saad bin Abi Waqas"
[Foto diatas hanyalah sebagai hiasan sahaja, tiada kena mengena dengan mana mana individu samada masih hidup ataupun sudah meninggal dunia]

 

Kami menyeru kepada seluruh orang ISLAM di Malaysia ini, marilah kita sama-sama mengaminkan doa Ustaz Fathul Bari ini. Semoga ALLAH memberikan petunjuk kepada mereka yang memfitnah demi kepentingan politik murahan mereka.

Baca d SINI dan anda akan tahu mangkok taik mana yang hina beliau...yang aakj hairan mantan mufti perlis..Maza pun naik tocang dok hina Ustaz Dr Fathul Bari..isss rasa nok ludoh wehh !!
Share this article :

+ comments + 21 comments

Anonymous
January 19, 2013 at 6:18 AM

Mana lebih aib?
kawin secara sah atau langgan china doll dan main belakang

Blogger pembangkang tak mahu highlight sekali isteri muda hj awang atau kes adun melor ?

January 19, 2013 at 7:04 AM

Mana lebih mulia? Mengislamkan orang kafir atau mengkafirkan yang Islam? Astagfirullahalazim. Politik apa kah ini?

Anonymous
January 19, 2013 at 7:06 AM

Bagus juga melihat Dr MAZA berfikiran begitu. Itulah seorang ILMUAN yang tidak suka melihat orang lain berada dilandasan yang sebenar.
Jadi mentaliti Dr MAZA sebagai seorang provokasi untuk mengejar populariti.
Kesian Dr MAZA apabila hati penuh dengan sangkaan buruk apabila bersama Pakatan Rakyat.

Anonymous
January 19, 2013 at 8:10 AM

apabila masuk pas org alim pun jd fasik...kalau betul dr maza berilmu dia takkn kutuk UFB...macai2 pas memelah low mentaliti ada ke patut org bernikah dikutuk. pi lah kutuk pok hadi kamu tu dok menikah ngan pucuk muda...

Anonymous
January 19, 2013 at 8:31 AM

maza, ko tau apa baik apa buruk, mengapa ko pileh buruk untuk menambahkan buruk ko,ko pun tahu tujuan orang yang mencuri mendedah kan dokumen ini dari jabatan ugama ada lah tujuan jahat, ko pun sanggup sekongkol dgn orang bertujuan . nak tanya ada kah apa fathul bari buat tu melanggar ugama, undang undang. jangan lah gunakan nama kamu untuk kepentingan orang yang sesat, you know best, you are ulama, you are muslim scholar, think before you say.

Anonymous
January 19, 2013 at 9:05 AM

SEkurang2 nya Ustat tak kaunseling bini orang kul 3 pagi...tak dot3 bini orang atas keretapi..kikikikikik !!

Anonymous
January 19, 2013 at 9:25 AM

Kalau pun orang perempuan tu jahat sakalipun kalau di bawa ke arah kabaikan, itu adalah satu kebaikan untuk yang membimbing nya.

ni kes nak divert isu, kes solat banyak kiblat dengan solat bawah kedai hidang babi.

Anonymous
January 19, 2013 at 9:29 AM

UFB ni suka main dari belakang,tengok muka pun dah tau, mintak kat bini tua tak kasi, pasal itu dia kahwin orang kafir mana dia tau halal haram umguk2 ha..ha..

Anonymous
January 19, 2013 at 9:39 AM

Cara tuan berfikir membuatkan jari sy kaku utk membuat komen balas. Speechless...

Anonymous
January 19, 2013 at 10:07 AM

Sial amjadah umno.

Anonymous
January 19, 2013 at 10:24 AM

apaaaaaaaaaaaa lahhhhhhhhhhh nak jadiiiiiiiiiiiii bangsa melayuuuuuuuuuuu ku ini ya allahhhhhhh....ampun kan lah kamiiiiii ya allah....

Anonymous
January 19, 2013 at 12:24 PM

fitnah kamu semakin menjadi2

Anonymous
January 19, 2013 at 12:25 PM

blh plak ea nk doa buruk untuk orang..aritu ckp kena beradab lar ape lar..dunia2..

Anonymous
January 19, 2013 at 1:20 PM

Komen org xde iman..jarang sembahyang kot..ke mak ayah x pernah ajar sembahyang?

Anonymous
January 19, 2013 at 1:24 PM

Ko klu x paham lebih baik diam drp memalukan diri sendiri..

Anonymous
January 19, 2013 at 8:44 PM

boleh ke doa untuk kemusnahan org Islam lain. Hari pembangkang doa untuk hancurkan umno bukan main berapi lagi marahkan pembangkang. mcm2 fatwa keluar.

January 19, 2013 at 9:15 PM

hahaha...woit umnngok bodoh ko amk mana pic perempuan ni?pndai lah ko curi pic org n ckp ni bini fathul bari...bongok tul...hahaha...umno memg kerja menipu je 24 jours

January 19, 2013 at 9:28 PM

sedap la fathul bari dapat pepek dr filipina..uhhhhhh

January 19, 2013 at 10:48 PM

Sapa UFB nk hina Imam Syafie?Yusof qardawi?haha..UMnongok je yg masih buta hati..Hari tu ckp xle doakn keburukan pd org Islam..skrg da kluar hadis boleh plak...Manyak pusing oooo...KO BN...KO BN....

January 20, 2013 at 5:50 PM

Kepada AZMY KELANA JAYA,saya m0h0n gmbr d atas dipadam..even sbg hiasan,x ptot meletakkan gmbr prmpuan..mgkn yg x bce troz beranggpan gmbr d ats ade kaitan dgn tajuk..gmbr 2 masih mempunyai QUARTERMARK,sah2 la gmbr 2 dcopy..ade baiknya letak gmbr pmandgn,bunga,yg neutral dari spekulasi..isu ini sdkit sbyk menimbulkan fitnah n AIB..m0h0n dlete

January 21, 2013 at 12:14 PM

Salam tuan Azmy, mohon tuan buangkan gambar model muslimah di atas secepat mungkin kerana itu copyright saya.memuat turun gambar tanpa kebenaran atau mencuri gambar di agensi stock photo merupakan satu kesalahan.saya tidak teragak-agak mengambil tindakan ke atas pihak tuan jika tidak buangkan gambar tersebut dengan secepat mungkin.

Seperkara lagi adalah satu perbuatan tidak bagus pihak tuan meletakkan gambar yang di curi di dalam internet dan di letakkan tajuk sedemikian rupa walaupun ia sekadar gambar hiasan.

Mohon pihak tuan perbetulkan keadaan secepat mungkin.

Jazakallah..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger