Label 10

Home » » Azrinaz Mazhar Hakim Kecewa Dengan Istana Brunei ?!

Azrinaz Mazhar Hakim Kecewa Dengan Istana Brunei ?!

Written By AAKJ on Friday, January 18, 2013 | 10:00 PM


Kini Istana Baginda menjadi buah cerita, apakah benar berita yang MI dengar dari sumber, Mantan isteri Baginda, Azrinaz Mazhar Hakim sukar bertemu kedua puteri dan puteranya. Pihak Istana seolah-olah sengaja melakar jadual agar Ibu kepada anaknya sendiri terpisah jauh setiap kali tiba jadual lawatan yang dijanjikan, yang dipersetujui dan termeteri.

Tujuh hari sebulan, itulah kandungan penting dalam 'perjanjian perpisahan' yang dipersetujui oleh Azrinaz demi dapat hilangkan rindu pada sang "baby".

Cerita dari sumber Istana d SINI
Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
July 9, 2013 at 4:52 PM

Apa sultan brunai ingat dia kaya dia boleh buat sesuka hati dia aja .....Ingatlah wahai sultan brunei Kamu akan mati......kamu akan mati ....kamu akan mati dan kekayaan kamu tidak akan dapat menghalangnya .Kepada azrinaz semunya sudah terlambat,sebab kamu berurusan dengan binatang jelemaan manusia .

Anonymous
August 29, 2013 at 8:47 PM

astaghfirullah, itu sebenarnya Allah memberikan kesedaran sebelum bala diberi kepadanya.. awak tak tahu cerita sebenar so tolong jgn memburuk2kn org... nanti Allah buka aib awak banyak2, org kata awak lh binatang jelmaan manusia.

Anonymous
October 23, 2013 at 1:43 PM

Hello pencuri mesti di bagi muka ker....especially wife to our Honoroble Sultan....kalau you all tak tauuu...baik diammmmm!!!!

December 9, 2013 at 9:04 PM

Jgn cakap buruk pasal org...air dicincang x kn putus..ini kn pula ibu dan anak...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger