Label 10

Home » » Foto ! Penceramah Pas Berhutang, Bercinta & Lari ? Bersependuduk ?

Foto ! Penceramah Pas Berhutang, Bercinta & Lari ? Bersependuduk ?

Written By AAKJ on Monday, January 14, 2013 | 9:30 PM


Setelah menyertai Pas lebih kurang enam bulan lepas, Leman boleh dikatakan saban hari akan naik ke pentas ceramah pembangkang untuk menibai Umno dan BN.
Leman yang sebelum ini begitu gah di atas pentas ceramah bukanlah seorang hebat. Apabila bekas kekasihnya membuka mulut tentang Leman yang tidak membayar hutangnya, sepantas kilat Leman berlari ke Balai Polis bagi membuat laporan.
Namun begitu Leman ke Balai Polis bukannya untuk menafikan apa yang dikatakan oleh bekas kekasihnya. Tetapi mengesahkan yang beliau memang ada hutang dengan bekas buah hatinya. Memang sesuai gelaran raja lawak yang diberikan kepadanya.
Berikut adalah laporan polis dibuat Leman yang kami terima dari seorang individu yang mengatakan dirinya dibekalkan laporan berkenaan oleh Leman sendiri.
Aakj ; mana pergi duit ceramah..mana pergi duit persembahan ? adehhh dengar kata sekali ceramah RM 2000..ye ke leman..hahaha hang nak jual apa atas pentas ni..dok lebong kiri kanan..tuiHHH !!
Kalau kerana duit sebanyak tu takkan wanita tu bising satu kampung..mesti ada sebab..cu citer.."bersependuduk" kot hahaha...aku tanya ni leman..bukan aku sorang tanya ni...
report leman

Sungguh memalukan apabila seseorang yang mengaku artis meminjam wang dari orang katering

Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
January 15, 2013 at 12:13 AM

Bukankah si Leman ni kononnya seorang Peguam?Kalau ini macam punya worang kalu jadi lawyer lebih baik tutup itu Majlis Peguam.Kesian....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger