Label 10

Home » » DemobabiKL !! Video Bodyguard Anwar Tampar Bodyguard Nik Aziz !!

DemobabiKL !! Video Bodyguard Anwar Tampar Bodyguard Nik Aziz !!

Written By AAKJ on Monday, January 14, 2013 | 10:30 PM










Kejadian pengawal keselamatan Anwar naik angin dan menumbuk pengiring Nik Aziz berpunca dari pengurusan ketibaan VIP yang kelam kabut. Siapa nak masuk dulu, Nik Aziz atau Anwar dan akhirnya sebiji penumbuk singgah ke muka sesama kumpulan sendiri. Memalukan !

Klik SINI untuk seterusnya
Share this article :

+ comments + 9 comments

Pakcu Rantau Panjang
January 14, 2013 at 10:51 PM

Itu baru sebiji....tanda mesra dalam pakatan kot..??????

Anonymous
January 14, 2013 at 10:53 PM

Kah kah..nak masuk stadium pun kecoh, ... perkara mudah mcm ni pun takleh nak buat...mcm mana nak mengurus negara....mcm beruk2 lepas dr zoo je aku tgk hahaha

Anonymous
January 14, 2013 at 11:18 PM

bodo punya puak. otak letak kat kepala kote macam ketua umum dia jugak.

Anonymous
January 15, 2013 at 12:03 AM

Kalau penumbuk tu kena kat anwar, lebam pulak mata anwar, habis lah. UMNO jugak yang akan dituduh mengupah orang menumbuk anwar. UMNO & BN akan kalah giler dalam PRU13 akan datang.

Anonymous
January 15, 2013 at 12:37 AM

Kambing babi masuk kandang memang camtu ragam dia bro...menyondol jer kerja dia...hehehe

zethro
January 15, 2013 at 1:21 AM

Puak2 yg mmg suka ikut emosi ni, biarkan je dorang emo sesama dorang. Dorang suka sgt nak tunjuk emosi kan, sape lg yg boleh layan emosi dorang kalo tak geng2 dorang gak.
Biarkan luncai terjun bersama labu2nya.

Anonymous
January 15, 2013 at 1:47 AM

pasal taw peliwat sbb tu nik aziz sailang dia... hehehe

January 15, 2013 at 10:11 AM

itu salam perkenalan bro. dlm perjuangan (konon2nya) mesti tabah kena balun selain kerja membalun org...hik hik hik....

Anonymous
January 15, 2013 at 2:04 PM

Apsal la x tumbuk nik aziz sekali..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger