Label 10

Home » » DemobabiKL !! Sinar Harian Dapat Kontrak Balun BN ?!

DemobabiKL !! Sinar Harian Dapat Kontrak Balun BN ?!

Written By AAKJ on Wednesday, January 16, 2013 | 10:00 PM



Mukadepan SInar Harian bertarikh Januari 13hb berupa berikut: 


Betullah dipuji polis, KDN, DBKL, Stadium Merdeka dan lain-lain tapi yang utama diberi tahniah kepada penganjur. Bodoh ke sinar harian untuk tidak memahami apa terselindung di balik tuntutan dan kata-kata Anwar.   

Bila dikerat atas dan bawahnya, mesej yang akan kelihatan pada orang ramai adalah berikut:


Gambar ini membesar dan menunjukkan kehebatan perhimpunan. Terus mereka mendapat pujian dan dilambung pembangkang. Baca PASPB SINI 

Sebagai wartawan yang kononnya profesyenal, mereka mengiyakan pembohongan Malaysiakini dan media-media pembohong lain dengan mengatakan kehadhiran 100,000. 

Malah sebelum ini, edisi Sinar Harian bertarikh Januari 11hb menasihat peserta elak provokasi pihak tertentu (maksudnya di tuju kpd siapa?).

Jika PKR menang, termakbulah cita-cita Sinar Harian untuk mengambilalih peranan UTUSAN sebagai media perdana.

Usahlah Sinar Harian nak berlakun seolah-olah mereka terpaksa berlaku adil dan balance. Cuba semak berapa ramai wartawan msia insider yg sudah menyertai sinar. Tidak sedikit dari Harakah..

Tak usah nak guna forum mereka sebagai platform untuk kononnya menyuburkan dialog dan diskusi masyarakat kerana sering kali ianya dipengerusikan oleh seorang yang condong kepada pembangkang. Di atur dan dibiar penyokong pembangkang bercakap sesuka hati tanpa kawalan melambungkan fitnah.  

Siapa tak tahu bahawa edisi Sinar Harian di sesetengah negeri di sponsor oleh pemimpin tertentu. Di Selangor, Khalid Ibrahim. Di Kelantan, Husam Musa.

Aktiviti di Karangkraf pula, siapa yg mendominasi. Siapa dan apa sejarah Dato Hishamuddin Fikry?

Pengurusan mendakwa SINAR perlu bebas kerana akhbar ini perlu dijual bebas, Tapi bebas sokong PKR. PKR beri tanah murah untuk kembangkan Sinar Harian. 

Yang bodohnya akhbar untuk ke sekolah-sekolah dan pelajar luar negara, dengarnya dah diberi kontrak pada Sinar Harian.

Kalau betul, bodoh lah Kementerian Penerangan???

Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
January 16, 2013 at 11:11 PM

sikiy je dah meroyan

Anonymous
January 16, 2013 at 11:29 PM

Kasihan PM kesayangan rakyat 1Malaysia dikelilingi oleh sesetengah Menteri dan Pegawai2 yang kaki rasuah bodoh talam dua muka dan jahat...antara kementerian yang selalu sangat ketara bermasalah amat menyokong pembangkang antaranya Kementerian Pertahanan,KKDN,Kementerian Kewangan dan Kementerian Pengajian Tinggi..tak lupa juga BTN..aduiii sedih2..tak lupa juga KJ tu yang pelik skit kadang2 tingkah laku nya..semoga Allah SWT lindungi Malaysia dan tetapkan Najib kekal sebagai PM serta musibah dan keinsafan akan menimpa pengkhianat2 ini semua..amin.
- Anti Rasuah Anti Musang berbulu Ayam.

Anonymous
January 17, 2013 at 1:03 AM

dah agak dah...memg SINAR pro pmbangkang...tu pasal sya xhingin membeli apatah membaca...pengisiannya semua kerajaan tak betul dsampaikan dgn cara tg tersurat dan tersirat..ayuh kawan2...pulaukan akhbar sinar yg staf2nya semua penjilat anwar....akhbar LOW CLASSS...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger