Label 10

Home » » FOTO TERBARU !! DS ROSMAH BERTUDUNG ANJING PAKATAN MENYALAK KECEWA !!

FOTO TERBARU !! DS ROSMAH BERTUDUNG ANJING PAKATAN MENYALAK KECEWA !!

Written By AAKJ on Wednesday, December 19, 2012 | 12:00 PM


Ini adalah foto terbaru yang keluar dalam beberapa medium perantara termasuk kaca TV semalam..dan aakj  keluarkan FOTO ini kerana kaitan yang rapat dengan cai cai anjing upahan pakatan haram yang konsisten menyerang PM dan keluarganya walau apa situasi sekali pun.

Yakinlah, PM dan Keluarganya buat apa pun salah d mata munafik cai anjing pakatan haramjadah yang sudah kehabisan modal untuk menyerang UMNO BN.

Aakj mohon sahabat dan pembaca budiman perati dengan hati yang terbuka..FOTO ini bakal d gunakan dan d spin dalam pelbagai tajuk tohmahan samada d portal..blog..facebook dan apa saja medium hapak milik cai anjing yang ambik upah sara anak bini dengan pakatan haramjadah hahaha tuihhHH!! Lihat saja bermula hari ini hinggalah sampai anda naik heran..manusia jenis apa anjing ehhh puak pakatan haramjadah ni !!

Kalau DS Rosmah tidak bertudung maka segala macam ayat quran dan hadis d keluarkan siap dengan Neraka mana bakal d duduki..nauzubillah..

Aakj banyakali keluarkan entri pasal DS Rosmah tidak bertudung dan mohon semua yang membencinya tanya diri sendiri..adakah kita pernah doakan yang terbaik untuknya ? Kalau tidak doa d lima waktu solat..sekali sehari..sebulan sekali..pernahkah kita angkat tangan berdoa ? tersedik d hati yang ikhlas ada tak ?

Pernahkah kita tanya diri kita..kalau benci sangat pun kenapa kita juga tidak turut berdoa ? jangan letak diri kita dalam 'kandang' munafik bersama Ubay bin Khalaf..berpura Islam tapi hakikatnya kafir yang bencikan setiap amal yang orang Islam lakukan termasuk membenci solat !! 

Apakah anda benci kerana fahaman politik yang sesat atau anda benci kemungkaran ? yang ini aakj tak boleh nak jawab sebab hanya kita yang tahu apa sebenarnya bersarang dalam diri kita.

Cek diri sendiri..muhasabah diri..orang buat jahat kita marah dan hina..orang nak berubah kita caci dan keji..manusia ke apa kita ni..mencebik bibir hanya kerana seseorang nak berubah ke arah kebaikan menandakan ZULMAT dalam diri makin menebal...

Mehh lihat video dari pemuda ini..walaupun dia bukan ustaz tapi beliau faham apa kehendak ayat quran..syabas..dan aakj ucapkan tahniah kepada pemuda ini bukan kerana dia bela seseorang dalam videonya tapi dia faham akan maksud FIRMAN Ilahi..



Keterangan foto d atas ;

Datin Seri Rosmah Mansor menyampaikan replika cek bernilai RM20,000 kepada Timbalan Pengerusi Persatuan Anak-anak Yatim Islam Pulau Pinang, Datuk Zubaidah Arif di Masjid Negeri di sini, hari ini.

--fotoBERNAMA





Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger