Label 10

Home » » FOTO !! SEORANG LAGI PELAKON TOLAK PAS UTK BERSAMA PKR ?!!

FOTO !! SEORANG LAGI PELAKON TOLAK PAS UTK BERSAMA PKR ?!!

Written By AAKJ on Wednesday, December 19, 2012 | 2:00 PM



Program yang diadakan pada jam 9 malam, 18 Disember 2012 di Restoran Number One, Taman Dagang itu telah dihadiri oleh Mustapha Kamal seorang pelakon yang banyak bawa watak ayah..orang tua hehe..zaman muda pun agak malap sebab semu filemnya tak berapa meletup..rumahtangga pun masa tu berantakan dan khabarnya ceraikan isteri sebab mabuk glamor..ehh biar betul bohh hehe..

Program ini rasanya program santai bersama anak kelantan d perantauan dan aakj tak nampak cara lain selain menggunakan anak kelantan yang ada nama kononnya untuk 'ceramah' agar anak kelantan d KL tak lupa undi mereka hahaha rafizi dah kelam kabut sebab beliau mungkin sudah mendengar berita terbaru..Kelantan bakal beralih kerajaan !!

Di akhir program dengarnya  pelakon ini belum putuskan nak bersama pkr atau tidak hehe..ni cadangan aakj untuk mustapa kamal..jangan ambil kesempatan ketika kita ada nama..aakj tak marah kalau anda nak masuk pkr ke atau mana-mana parti pakatan haramjadah..cuma buatlah keputusan dan jangan guna kedudukan diri untuk mengumpan orang lain 'membeli' kita..mengugut orang lain agar demand kita tercapai..heheh sekadar pandangan..

Jangan jadi macam bob gila..ehh bob lokman..masa susah datang jumpa pemimpin UMNO BN..minta duit RM 200,000 nak wat modal bisnis..bisnis lingkup..datang minta lagi..tak dapat dan terus sertai pas dan serang UMNO BN..hahaha bob..tunggu..aakj akan dedahkan sikit hari lagi !!

Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
December 19, 2012 at 3:46 PM

BANYAK SUNGGUH DOSA-DOSA YANG WAJIB KAMU TANGGUNG WAHAI AZMY AWANG.

December 20, 2012 at 11:37 PM

sekarang bobo boroi dah kaya pakai alphard kepada yang sokong sesangat bob boroi pergi la skodeng dekat majlis pembadaran kajang..!! bodoh bin bebal juak pas sekor yang buat komen tue.. hakthuiiiii...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger