Label 10

Home » » "ANAK" ANJING NI D PUKUL DUA KALI SEHARI !! FOTO !

"ANAK" ANJING NI D PUKUL DUA KALI SEHARI !! FOTO !

Written By AAKJ on Tuesday, December 25, 2012 | 11:30 PM


Tadi aakj dah letak cerita mangkok taik ni d SINI tadi..adehh keliru ni..yang mana satu... dia kena pukul dulu hinga darah membuak keluar atau dia d ikat dan baru d pukul dengan tukul besi tumpul ?!! hahahahaa

Atau ada teori CSI makmal AAKJ kata..mangkok ni kena ikat dan dia berjaya buka ikatan..lari balik rumah dan tukar baju..pergi semula ke tempat kejadian dan terus dia d pukul dengan terompah jamban lalu terkulai dan darah menyembur keluar...ambulan tak sempat datang..dia d usung oleh puok kera yang lain dengan 4WD yang telah d sediakan...

Sapa-sapa ada teori lain sila masuk kat ruang komen..wakil puok kera pun aakj alu-alukan..maaf bahasa aakj tak kasar cuma sesuai d guna bagi yang bangsat kaki penipu hahaha opsss komen dehh

foto ehsan 
Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
December 25, 2012 at 11:38 PM

hehehe.... gemuk mcm babi aku tgk. sah ini kuli batak dan tukang basuh lubang jubo anwar ibrahim dan budak hingus suruhan DAP. kalau aku yg dpt peluang aku tikam je hanjeng pembangkang haram lahanatullah ni....

Anonymous
December 25, 2012 at 11:52 PM

Dia di ikat dan diliwat.. sebab nak cover cita dia di liwat.. di tukar baju... pastu hantuk kepala dengan kambing husam musa... haaa... ini baru betul citenya...

Anonymous
December 26, 2012 at 12:19 AM

ehh tu clone dia ehhh silap, kembar dia ehhh silap tu syaitan kot yang rupa sama macam dia.

Anonymous
December 26, 2012 at 6:43 AM

bukan kero tu Mi wei..kawe panggil babi muko lgu nih

December 26, 2012 at 7:36 AM

beruk ni sekor je ke yg kena ikat? beruk2 lain tolong tengok dan ambik gambar je ke? sirap yg digunakan ganti darah tu cair sgt la. tak berapa real la pulak. lain kali belajar bancuh sirap dgn mamak kedai makan la dol!!!

Anonymous
December 26, 2012 at 8:01 AM

Manusia tak sedar diri,kurang ajar dan patut sangat orang Felda beri pengajaran tu pada nya.

Anonymous
December 26, 2012 at 1:26 PM

Sahih Pas dah ada pelakon baru. Dulu dua kali mati yg ni dua kali kena pukul. Yang paling lawok siap ambil gambar masa kena ikat HAHAHAHA masa kena ikat tu mesti dia mintak tolong dgn Bang Berahim. "bang berahim.. tolong bang berahim.." macam cerita Pendekar Bujang Lapok daaa.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger