Label 10

Home » » FOTO PEMIMPIN TAIK "ANAK" D PUKUL..D LUDAH & D IKAT ..HAMPIR D LIWAT !!

FOTO PEMIMPIN TAIK "ANAK" D PUKUL..D LUDAH & D IKAT ..HAMPIR D LIWAT !!

Written By AAKJ on Tuesday, December 25, 2012 | 12:00 PM

 Lagi kes bantah konvoi, Ketua Penerangan Anak ditahan dan diikat tangan

Hehehe kalau takutkan ombak jangan buat rumah kat gigi pantai !!
Kalau takutkan rimau dan gajah jangan buat rumah kat tepi semak !!
Nak berpolitik kita wat cara nak berpolitik..
Nak buat penerangan tak perlu masuk kampung orang buat macam kampung sendiri..

Salam elok maka d jawab elok..redah tak tentu hala maka kena terimalah akibatnya..orang kampung tak kenal..pencuri gamaknya hahahaha !!

Pergi je rumah ke rumah buat penerangan kalau orang tak bagi ceramah besar-besaran..ni dah ambik duit awal la kot hahahaa..depa 4 5 kerat tak setuju dengan apa yang kerajaan BN buat untuk warga felda..nak ajak orang lain supaya tak setuju juga..nak racun orang-orang tua d sana agar ikut mereka..walhal semua politik !!

Dulu masa orang Felda atau peneroka ni susah..anjing-anjing ni dok kat mana..anwar babi d mana..kit siang babi d mana dan hadi yahudi d mana ?
Baru nak nampak setelah generasi kedua felda kecapi sedikit kemewahan..nak guna teori akal sendiri supaya warga peneroka percaya dengan cerita bohong anda semua tu ?...tuihhHHH !!

Aakj ramai sedara mara d Felda..jadi peneroka..semuanya alhamdulillah..dah nampak perubahan ketara bila Kerajaan BN tak pernah jemu dan putus asa merencanakan apa yang terbaik untuk warga peneroka..saat jatuhnya harga sawit atau getah..Kerajaan BN tetap bantu peneroka..saat harga dah makin pulih..Kerajaan BN tidak ambil kesempatan..natijahnya Felda atau apa saja ejensi yang bersama peneroka..mereka berhasil dan berjaya maju ke hadapan.

Puok-puok kera ni bukannya tak tahu apa yang warga peneroka lalui dulu..keperitan mereka bersama Kerajaan BN dulu langsung tak mendapat tempat dalam isu perjuangan politik mereka dulu..kini bila Kerajaan BN buat macam-macam untuk warga peneroka..mereka umpama anjing kurap yang haus dan lapar..menyerang untuk dapatkan makanan..serang d mana saja walaupun bukan d kampung sendiri !!

Bagi aakj ..foto kat atas tu entah betul entah tidak..setakat ikat dengan tali plastik halus..rentap je dah putus hahaha opsss atau FRU yang ikat mangkok ni sebab bila nasihat dia degil dan nak jadi herola tu hahaha nak ganti babi liman yang makin tumpul taringnya..maklumlah dok usung abby ababi..ehh abadi ke hulu hilir..kekadang nampak ada d KL bersama..wooo coffee house ?

Aakj nak nasihatkan anda yang baru je nak main politik ni..pertama pastikan hingus kat lengan tu dah cuci..kedua..nak masuk kubu orang pikir 1000 kali dan kalau kena belasah maka jangan dok salahkan orang lain..

Pilih cara politik berhemah..bukan provokasi..bukan sekadar nak cari nama cara yahudi..

Tak kemana politik provokasi ni..orang kampung tak paham anda provok..kena sebiji maka itulah hadiah khas sempena anda provok hahaha manala depa tau politik songsang anda semua..warga peneroka hidup aman damai selama ini..anda semua jadi anjing jadian Dap ni kenapa hahaha opsss nuar lah bapak anjing tu...masa dia jadi TPM..apa dia buat untuk warga peneroka ? berzina dan berliwat je anjing tu tau !! 

Kak jijah dok pakai pakaian mahal dan melaram setiap hari tanpa peduli makcik makcik peneroka..tak pernah ada dalam diary kehidupan anwar bin ibrahim melawat peneroka yang miskin ketika itu !!

Kepada anjing anjing yang cuba serang peneroka..aakj pesan..anak-anak peneroka yang masih waras takkan benarkan anda semua buat huru hara d kampung mereka..kalu aakj masuk kampung anda..kubu kuat pakatan haram jadah dan buat huru hara d sana..anda semua OK ?




Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
December 25, 2012 at 12:19 PM

kesian PAS..semakin hancur nampaknya akibat bahana doa K.O makan diri!

Anonymous
December 25, 2012 at 12:52 PM

bila masa puak PR nak ambil tau masalah felda..??? nak berbohong depa tau la...yg bodohnye tetap puak PAS...sampai bila2 pun akan jadi anjing suruhan dalam PR...dah tu tak sedar2 diri jugak...bodoh...bodoh..

Anonymous
December 25, 2012 at 1:42 PM

Puak Puak anak Oren tu semua bukan lagi perangai macam monyet ekor panjang atau dalam bahasa mat saleh Monkey...Kalau Beruk pun ada gunanya boleh dilatih tolong tuannya panjat kelapa dan petai,monyet pun tak lah bodoh sangat dan tau juga takut.. Puak anak oren mungkin jenis BABOON asal Afrika, Baboon spesis monyet ini ganas anak sendiri pun dibahamnya..Patut sangatlah pihak peneroka felda halau sahaja anak oren dan jangan bagi masuk kampung supaya tidak menyebar fitnah serta pembohongan...
Tahniah dan syabas kepada pihak peneroka Felda yang menokong Kerajaan BN. Oleh Mat Bond.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger