Label 10

Home » » ALTANTUYA & PELACOR ANWAR...DS ROSMAH JADI MANGSA ! part 2

ALTANTUYA & PELACOR ANWAR...DS ROSMAH JADI MANGSA ! part 2

Written By AAKJ on Sunday, August 26, 2012 | 12:00 PM


Artikel part 1 aakj ada d SINI

Agak stress kekadang bila fikir bagaimana anjing yahudi menyusun cerita untuk burukkan pemimpin BN atau siapa saja yang d lihat boleh d jadikan ANCAMAN kepada kemaraan mereka ke Putrajaya..

Siapa saja akan d jadikan bahan fitnah..termasuk fitnah MEMBUNUH...supaya terlekat dalam kepala rakyat bahawa cerita lakaran anjing yahudi ini dapat d terima rakyat dan akhirnya rakyat mula percaya..proses ini orang kampung aakj panggil DOKTRIN !

Seperti dalam part 1..DS Rosmah d jadikan 'alat' untuk menyalurkan fitnah yang paling dasyat dalam sejarah Malaysia Merdeka..MEMBUNUH..yaa..DS Rosmah d tuduh antara saksi yang ada semasa model monggol ini d bunuh !

Saat itu hampir seluruh BLOG babi..blog anjing..penulis yang buat part time melacur dengan yahudi dan semua jentera anjing cyber pakatan haram berusaha dengan apa jua ayat untuk kaitkan isteri PM dengan pembunuhan model monggol yang tak laku ini...mewujudkan persekitaran agar rakyat terima cerita dari bilik hanyir puok kera ini !!

Aakj malas nak ulas panjang cywar yang GAGAL 1000% terhadap PM dan Isteri..cuma aakj nak ulangi lagi sekali..cara anjing yahudi ini cuba membunuh moral dan kredibiliti PM dan isteri mendapat perhatian POLIS dan pihak yang bertanggungjawab ! seolah wajib d siasat !...

Buktinya ; terpaksa cek tarikh dan masa DS Rosmah buat apa saat itu...kena cek panggilan Talipon DS Rosmah dan 'Yati' yang d katakan pakar c4..semuanya d siasat dengan teliti..yaa aakj akui sisatan itu untuk menjelaskan kepada rakyat bahawa DS Rosmah tidak bersalah !! TAPI..kenapa kesungguhan yang sama tidak d "apply" dalam kes ANWAR MELANGGAN PELACUR !! Rakyat NAk TAhu !!

Aakj nak tekankan d sini, kenapa bila Anwar buat lapuran palsu d balai polis mengatakan rakaman Video dia henjut pelacur itu PALSU..bukan saya..muka macam saya..tuihhh babi !! maka polis tidak buat tindakan susulan ?

Bukan niat aakj nak campuri urusan polis dalam kes ini tapi dah jelas bahawa PAKAR USA kata 99.9% itu adalah "BESI TULIN" hahaha so apa yang ada dalam pikiran polis sekarang ? HENTIkan saja siasatan atau ?? 



Dah nak masuk 2 tahun..bukan setakat polis..pihak jabatan agama Islam juga tak berani buat apa-apa ? apakah Jabatan Agama Islam merestui rakyat Malaysia yang beragama Islam melanggan PELACUR ?



Apakah kerana Anwar dan angkatan babinya buat siri jelajah bersihkan dosa beliau seluruh Malaysia maka Jabatan Agama Islam takut sangat nak buat sisatan secara serius ? Atau dah ada perjanjian belakang dengan Anwar ? aakj tak tuduh..sekadar tanya..perbuatan kita akan buat orang bertanya..sama dengan kes Bahalolamin dengan BINI orang dari Rompin yang d tangkap jam 3 pagi..sepi...



Apalagi dengan cerita yang jadi bahan lawak rakyat Malaysia..YB Jamban !! kenapa tak nak siasat ? susah sangat ke nak siasat ? Polis Malaysia bukan calang-calang..rakyat dah riuh kat bawah..siasat je lah !! punca awal gambar ini d keluarkan dari blog mana takkan susah nak trace ? hendak 1000 daya..tak nak atau ada udang d balik batu maka cukuplah SATU alasan saja !!



Apakah pihak POLIS dan JABATAN AGAMA yang d katakan badan BEBAS ini tak minat dengan kes yang melibatkan MORAL PEMIMPIN PKR ? ini soalan ikhlas dari AAKJ !!

Tuduh DS Rosmah terlibat dalam pembunuhan Altantuya amat serius...apakah POLIS juga sepi ?

Buat Laporan PALSU seolah bukan beliau dalam VIDEO HANYIR...Polis sepi ?

Wan azizah terlibat BERSUBAHAT dengan pelaku dalam video..Polis sepi ?

Seluruh puok babi yang bersungguh menuduh DS Rosmah dan bersungguh SUBAHAT dalam kes Anwar Berzina dengan PELACUR ...Polis sepi ?

Kata Team Dato T..JAM OMEGA sudah d serah pada polis...Polis sepi ?

aakj sekadar tanya...jawablah..RAKYAT NAK TAHU...


..sambung...



Share this article :

+ comments + 6 comments

August 26, 2012 at 12:39 PM

letih la pembangkang ni....
kang buat xtahu lagi la pembangkang wt cter bebukan...
adoiii...bodoh betul konco2 anwar ni

August 26, 2012 at 12:41 PM

ini sememangnya lumrah dunia...

ada shaja manusia ingin memburukkan manusia sendiri..

bersabarlah...pakatan akan tumbang sikit hari lagi...

August 26, 2012 at 12:45 PM

Anwar bodoh...ape ke bangangnya azizah dpt suami macam anwar..hadoiiii

August 26, 2012 at 12:52 PM

woii...fitnah fitnah di bulan mulia

August 26, 2012 at 1:22 PM

lagi diam ..lagilah pembangkang ni pijak kepala...

ko ingt dengan fitnah yang ko buat ni nboleh ke mentadbir negara dgn fitnah?...

bodoh anwar...bodoh pakatam...

August 26, 2012 at 2:23 PM

ADA KES POLIS BOLIH SIASAT TANPA IZIN DPP,ADA PULA KES POLIS PERLU DAPAT IZIN DPP UNTUK KELUAR MENYIASAT.BUKAN BOLIH PAKAI TERJAH AJE NAK SIASAT.KES LAZIM DITANGKAP TAK SAMA KES TAK LAZIM DITANGKAP,ITU BEZANYA KUASA KUASA POLIS UNTUK MENYIASAT.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger