Label 10

Home » » DS ROSMAH D UJI DENGAN ALTANTUYA WAN JIJAH DENGAN JAM OMEGA !!

DS ROSMAH D UJI DENGAN ALTANTUYA WAN JIJAH DENGAN JAM OMEGA !!

Written By AAKJ on Friday, August 24, 2012 | 3:00 PM


Bagi puok anjing yahudi milik pakatan haram..FITNAH sudah jadi makanan harian..meresap dalam darah..jadi daging busuk..jadi sumber rezeki tanpa berfikir bahawa semuanya adalah HARAM !

Hampir setiap hari berita 'menuduh' DS Rosmah menjadi sebahagian dari cerita pembunuhan terhadap altantuya, warga monggolia yang kononnya kekasih gelap PM..gilOO !!

Semua peringkat kepimpinan pakatan haram ketika itu kononnya menjadi HERO untuk membela kematian seorang model kononnya...tanpa siasat..tanpa bukti mereka menyerang bertubi PM dan Isteri..nak heret ke muka pengadilan..nak tunjukkan kepada rakyat bahawa DS Rosmah ada d tempat kejadian semasa pembunuhan berlaku..

Cerita d reka..d susun dalam kabur bahawa DS Rosmah dengan beraninya melihat sendiri bagaimana mayat model monggolia ini d hapuskan..jalan cerita tambah menarik bila malam kejadian kononnya DS Rosmah turut berada d lokasi...betapa licik..busuk hati dan bangangnya puok kera ini mereka cerita d akhbar milik mereka dan d dunia maya..satu saja tujuan..supaya rakyat PERCAYA !

Akhirnya Allah swt tunjukkan bahawa yang salah tetap salah..yang bathil akan lenyap bila yang HAK mula menyinarkan kebenarannya..BALA..bukan saja makna PETAKA..tapi BALASUNDRAM punca segalanya?

Baca lapuran perbicaraan..baca kenyataan Razak Baginda..semuanya berpunca dari RM50,000 yang d serahkan kepada BALAsundram supaya d beri kepada Altantuya sebagai wang perubatan anaknya dari Razak Baginda yang d katakan kekasih razak...tapi kemana duit itu pergi ? apakah Penyiasat Persendirian, BALAsundram kaporkan duit itu ? hehe BALA kena jawab ! rakyat nak tahu.

Puok anjing dapati bila Razak Baginda yang bekerja d Pejabat PM ketika itu terbabit maka ini saat paling sesuai untuk kaitkan pembunuhan Altantuya dengan PM dan sekali gus cuba kaitkan sang Isteri PM..kononnya cemburu buta mampu membunuh d jadikan jalan cerita penyedap telinga !

Bila d padankan rekod jadual harian DS Rosmah dengan masa pembunuhan..nyata Allah swt tunjukkan DS Rosmah berada bersama Anak Yatim Wilayah d Tabung Haji..

Bila d lihat pada jadual panggilan talipon..nyata Allah swt tunjukkan bahawa masa panggilan DS Rosmah dan rekod panggilan mungkin..semuanya tak match...kelam kabut anjing dan babi bertempiaran meletak muka d kolam najis..malu dengan fitnah yang tak menjadi !

Aakj dengan penuh rasa hormat..kagum dengan kesabaran yang d tunjukkan oleh PM dan DS Rosmah..mereka ambil tertib Siti Aisyah d fitnah..alhamdulillah Allah swt akan lindungi kiranya itu fitnah !


Wan jijah mampu ? heh !! kes Anwar langgan pelacor cina siap dengan rakaman video pun masih dok berbohong pada rakyat ! wan jijah ingat rakyat bodoh dan memang itupun anggapan wan jijah terhadap semua rakyat...



Hingga saat berita ini d tulis..MANA JAM OMEGA !! BANGKAI !

PM sendiri siap bersumpah d 3 Masjid berlainan..DS Rosmah siap keluar TV untuk buat pengakuan...Anwar dan Wan JIJAH berani bersumpah ke ?

Kita patut berdemo depan rumah mereka sekali lagi desak Wan jijah kali ni..desak dia bersumpah JAM OMEGA ADA DALAM SIMPANANNYA !




Aakj bukannya nak tegakkan benang yang lembab atau basah...wan jijah bukan benang..dia manusia biasa dan tidak ada satu pun sifat yang luar biasa pada dirinya..lebihnya pula memang ada..kelebihan MENIPU !

Baca d SINI....bersambung


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger