Label 10

Home » » TERKINI !! WARDINA BERGABUNG DENGAN ABBY ABADI LAWAN AC MIZAL ?? WACCHAAA !!

TERKINI !! WARDINA BERGABUNG DENGAN ABBY ABADI LAWAN AC MIZAL ?? WACCHAAA !!

Written By AAKJ on Saturday, July 14, 2012 | 12:00 PM




Perghhhh panas telinga..kepala mula gatal..ingatkan ada uban..rupanya nak pertahan maruahlah ni huhu wardina mula nak masuk gelanggang kononnya nak bersama abby ? nak menentang Dato Ac Mizal dalam kes menghina polis ?

Teringat aakj tentang wardina yang suka latah dalam twit..siap warning kepada sesiapa yang keluarkan foto gediknya masa dia jadi artis yang tak berapa sohor dulu..

Masa wardina kena tibai dan d gantung tugas d TV3 kerana ada d pentas pakatan haram..dia kendur kejap..dia lupa atau buat-buat lupa kata dia tak minat dengan politik..kali ni dia mencelah d saat isu hangat abby dalam dunia politik..seolah olah nak tumpah nama atas isu hangat..maklumlah nama dah makin kabur..umur makin tua dan banyak pengacara yang muda dan dinamik muncul...ni lah masa nak bangkitkan balik namanya..ke salah apa yang aakj tulis ni..kalu salah..sori muahahaa

masa program pakatan haram d Kelana Jaya


angan angan atau wardina memang cuba ke arah itu..??



dia kata dia tak tahu itu program politik ? baca SINI...siapa yang ada kat depan dia tu..jamban ? hahah opss sori azmin salah taip la plak..




Twit dia masa dia sokong LGBT..klik SINI



masa dia hina blogger UMNO BN..klik SINI


Sahabat-sahabat pikir sendirilah..TV3 pun fikir sendirilah..nasihat aakj pada wardina..kalau rasa ada cita-cita nak jadi orang politik..jangan cipta nama melalui TV3..berenti dan join abby abadi..terus d julang sebagai penceramah..ramai yang datang dengar ceramah..ramai yang hulur dalam tin milo maka kiraan upah banyoook !! huhu ehh salah ke..bukan tuduhan..tanya jah ni..

TV3 patut contohi TV al Hijrah..bila kes penyampai berita tegur abby melalui twit..pengurusan TV Al Hijrah tegur Finaz Yunus ;


baca sini SINI


Heran juga aakj..pengurusan TV Al Hijrah takut puok pakatan haram boikot ke ? atau ada yang aakj tak tahu..atau ada parasit dalam tu huhu aakj tanya dan rakyat nak tahu tu...

Harap sangat wardina buat keputusan..apa nak takut dengan makan gaji d TV3 tu...

Pihak TV3 pun tengoklah sama color selebriti ciptaan anda...jangan gigit ibu jari kaki esok...memang tak salah defend kawan tapi air tak keruh dah nak menangguk..hehe jangan emo ye wardina...sekadar nak tengok sejauh mana anda bermain ayat..bermain politik...huhu 

Suka dengar lagu..kosong..kosong..kosong...steady finaz..aakj bersama U...adehh bini cubit hahahah joke..







Share this article :

+ comments + 4 comments

July 14, 2012 at 12:13 PM

Inilah yg dikatakan akhir zaman.........dan inilah yg digambarkan kitika di mahkamh akhirat.......otg yg x brsalah akan dikatakan salah.sifat ingin menimbulkn prasaan benci dan marah.

July 14, 2012 at 12:35 PM

Salam En Azmi... saya minta turunkan artikel ini.

July 14, 2012 at 1:09 PM

Saya tak nak berlwan dengan sesiapa pun....

July 14, 2012 at 8:41 PM

salam..maaf baru dapat jengok blog..hari yang sibuk hari ni..maaf bertanya..."Deen" ni puan wardina ke..kalau puan wardina maka saya hormati permintaan ini...tq

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger