Label 10

Home » » FOTO NGERI !! KAIN DS ROSMAH KOYAK D SEBARKAN ?!!

FOTO NGERI !! KAIN DS ROSMAH KOYAK D SEBARKAN ?!!

Written By AAKJ on Saturday, July 14, 2012 | 10:00 AM


"Rosmah..Rosmah..Rosmah...takde orang lain ke yang kita nak tulis...yang kita nak serang ..yang nak kita burukkan..yang nak kita reka fitnah...dia kebal weyy"


Dialog berbisa bagi sang penulis upahan yahudi..yang bersarang d otak busuk mereka..yang melumpuhkan saraf waras mereka !! makin d serang..makin kuat DS Rosmah melangkah..makin d fitnah..makin dekat DS Rosmah dengan rakyat..huh !! mati akal anjing-anjing yahudi yang tak senang dengan sikap DS Rosmah ringan tulang bantu suaminya mendekati rakyat...



Hinggakan foto DS Rosmah bahagikan jajangan kepada murid Taska Kemas d lebelkan begitu buruk oleh penulis taik..kononnya DS Rosmah menghina..hanya bagi mamee kepada anak-anak orang asli sebagai 'gula' BN..tulah tahap paling ngok aakj tengok..dah habis modal..

Rosmah receives courtesy call from Prince Faisal



INTRICATE WORK: Rosmah admiring a gift with Dr Aljohara during the visit to Princess Noura Abdul Rahman University. — Bernama photo


Aakj bukan nak kipas DS Rosmah..cuma nak buka otak puok taik yang hanya tahu lihat keburukan orang lain..tanya diri..kenapa Putera Faisal Menteri Pelajaran Saudi menjemput khas DS Rosmah dan delegasi Malaysia dan DS Rosmah d beri penghormatan untuk buat Ucaptama d University Noura Abdul Rahman ?




Aakj malas nak bandingkan dengan sapa-sapa..kalau cerita hal wan azizah d sinikan ada yang terasa..huhu kalau cek balik album DS Rosmah masa PM Najib jadi TPM rasanya dia juga aktif membantu suaminya..masa wan jijah jadi bini TPM ? apa yang dia buat..haha mulalah aakj nak buka cerita apa yang kaum penganut ehh penulis yahudi cuba sembunyikan...satu je aakj nak tanya..kenapa wan jijah tak aktif bantu suami ?

-Kerana anwar tak bagi..kononnya sesuai dok rumah ?
-Kerana takut tak dapat luangkan masa dengan bini kawan-kawannya..seperti bini azmin ? hahaha hang jangan gelabah azmin..aakj tanya je ni..tak tuduh seperti ummi hafilda selak kain samsidar
-Kerana anwar dah ada ramai pembantu "Jantan Muda" ? bancuh kopi pun gaji jantan..bukan pempuan ?

Hang jawab sendirilah derr...malas nak letak dialog "..pastikan jangan ada lelaki lain dalam rumah..." hahaha cuba ingat...saat mana ayat ni keluar !!


Dato' Seri Rosmah Mansor on being conferred Turkey's Prestigious "Award Of Social Responsibility"


Turki turut sampaikan anugerah pada DS Rosmah atas konsistensi beliau dalam kerja amal..hehe puok taik ingat Kerajaan Turki sayang kat anwar..doktrin tak menjadi derr..buat-buat lari ke kedutaan kononnya dia nak d bunuh..ehhh mana anugerah Turki bagi kat dia..hahaha sekurangnya Anugerah Lari tanpa Telor laaa..dah pandai buat..pandaila tanggung dosa..


Aakj tahu..anjing-anjing yahudi yang ambik upah memfitnah ini takkan duduk diam diri..makin kuat kerja amal yang dibuat isteri PM..makin sawan jadinya..makin hilang kewarasan..mungkin ada yang akan bunuh diri dengan terjun dari bangunan tinggi d putra jaya..mungkinnn hahahaha....

Yang pasti..penulis upahan jamban akan cari apa saja bahan untuk burukkan kesemua yang bersangkut dengan PM..dah mula ada cerita memburukkan arwah Bapa PM..Allahyarham Tun Razak...dah mula cerita segala yang buruk..rekaan jalan cerita agar nampak Mantan PM ke 2 itu amat buruk..

Anda wajib bersedia..serangan bertali arus juga akan kena kepada anak-anak PM..kesemua sekali..anjing-anjing ini kena buat..kalu tak..dapur mereka tak berasap..huhu..

see yaa dalam entri panass.."KENAPA PROJEK PERMATA NEGARA" d serang !!




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger