Label 10

Home » » KHAS !! PEMBACA BERITA TV ALHIJRAH BERANI TEGUR ABBY ABADI !! TAHNIAH !!

KHAS !! PEMBACA BERITA TV ALHIJRAH BERANI TEGUR ABBY ABADI !! TAHNIAH !!

Written By AAKJ on Tuesday, July 10, 2012 | 10:00 PM



woOO Kelam kabut puok taik dok spin marah yang amat sangat hinggakan ada blogger kurap dok canang paksa supaya Finaz mohon maaf atau berdepan dengan demo jalanan hahaha gilOO puok ni !!

Tu baru sikit cik Finaz letup abby..kalau bagi mic atas pentas aakj rasa abby lari balik kampung dan anjing belaan dap meraung sakan mohon abby kembali ke pentas..hahaha maklumlah.."ibu pitih" baru hahahaha ehhh salah ke aakj tulis gitu ?

Baca ni..


Senario baru artis tak laku cari makan, antaranya mengaku;


Sebelum ini Bob Lokman, Dayangku Intan dan Aisyah menyatakan perkara yang sama iaitu dengan memilih bersembang di pentas Pas mereka mampu mendapat ribuan ringgit pada satu malam sahaja 






Di dalam Pas wang memang mudah dicari satu malam bayaran berpandukan kepada 'crowd' jika penceramah yang agak hebat mampu membawa crowd sehingga 10,000 orang mereka memperolehi sehingga RM1500.00 hingga RM2000.00. 

Wang yang dibayar kepada penceramah juga berdasarkan kepada kutipan derma yang dibuat jika kehadiran yang ramai seperti 10,000 orang kadang-kadang jumlah kutipan mencecah hampir RM15,000.00 dan 10% -20% akan diberikan kepada penceramah dan selebihnya akan dibayar kepada Unit Amal Pas, Tuan rumah yang menganjurkan ceramah tersebut dan simpanan kecemasan untuk PAS kawasan tersebut.


Adehhh jauhlaa pulak aakj dok celoteh...hehe ni nak tunjuk sikap hipokrit abby..mulanya kata tak minat nak join mana-mana parti politik..hahaha bukan aakj kecewa dia masuk pas..cuma kesian..bimbang dia kena tipu..badan lunyai la muahahaha opss ;




Bila dah mula rasa 'nikmat' pegang microphone atas pentas maka abby mulakan langkah tanpa toleh kebelakang...mungkin pemanis pun kencang mengikut jumlah pendengar dan kutipan malam ceramah maka abby makin ghairah...akhirnya d kem tahanan kamunting ;


dari blog MPP;

ucapan Abby berapi-api menghentam kerajaan yang kononnya zalim kepada penjenayah yang ditahan I.S.A.

Abby juga mendesak pemerintah dan pegawai yang bertugas menyiasat tahanan ISA seramai 45 orang didalam kem tersebut..

"Mana slogan mesra, cepat dan betul yang dilaungkan pihak polis...mana slogan Janji Ditepati yang dicanang pemimpin UMNO BN yang kononya ISA dimansuhkan...???

" Mengapa masih ujud kem tahanan sebegini dalam negara? Saya kecewa melakon watak polis yang digambarkan baik.., sebaliknya pihak polis bersubahat melakukan kezaliman terhadap tahanan semata-mata mendengar pihak atasan.." ujar Abby ketika diberi peluang berucap dalam perhimpunan tersebut..

Nampaknya, Abby semakin berani mengkritik kerajaan secara terbuka.. 

Yang gua pelik.., kenapa Abby pilih untuk membela penjenayah di kem kamunting? Abby tahu ke bahawa dorang tu semua ditahan kerana mengancam keselamatan negara?


Aakj ; memang aakj respek habis pembaca berita alHijrah..berani..apa nak takut..kami bersama anda dan tak perlu tunduk kepada anjing peliharaan dap..mereka sesat dan menyesatkan !!


SYABAS & TAHNIAH..NADI RAKYAT BERSAMA ANDA FINAZ YUNUS !!



Share this article :

+ comments + 2 comments

July 10, 2012 at 10:27 PM

bab nikmat pegang MIKROFON tu yang saya sangat2 takut.

"Kesulitan amat dikesali, jangan usik mikrofon anda"

July 11, 2012 at 12:09 AM

xpayah nak bg ceramah kat org ler..diri pun lebih teruk..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger