Label 10

Home » » X'KLUSIF !! PEGAWAI PENCEN MASUK & ULAMAK KELUAR PARTI PAS !! KAH KAH SESAT !!

X'KLUSIF !! PEGAWAI PENCEN MASUK & ULAMAK KELUAR PARTI PAS !! KAH KAH SESAT !!

Written By AAKJ on Sunday, June 3, 2012 | 4:00 PM


Kah kah pas meraung gembira sari dua ni bila mat mat pencen mula istihar nak join depa..kekadang aakj terpikir..kenapa tiba-tiba nak join pas ? ada masalah dengan duit pencen tak cukup ke atau ada niat nak jadi calon PRU 13 ? 

Adakah kerana "pencen berpangkat" maka rasa ada can nak jadi orang penting politik ? keh keh yang hairannya masa kerja dengan kerajaan BN dulu pun bukanlah bagus sangat..hehe ye tak fauzi..kalau bagus mesti fauzi jadi KPN..kah kah gelak wehhh

Kata fauzi..cehh sambil menghina atau memang dia bermaksud nak bergurau dengan polis-polis yang lain ;

"penyertaannya dalam PAS itu dibuat selepas yakin dirinya tidak terlibat dalam sebarang kes jenayah semasa berada dalam pasukan polis"

baca d SINI



Bekas Ketua Pengarah Tanah dan Galian (PTG) yang pernah berjawatan KSU di Kementerian Tanah dan Koperasi, Datuk Nik Mohd Zin Nik Yusof, Nik Mohd Zin sendiri mengaku di hadapan hadirin bahawa dia yang bertugas sebagai KSU dari tahun 1995 hingga 2002 itu dikenal pasti sebagai seorang penyokong PAS oleh mantan Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad.

BACA D SINI


Keh keh batuk wehh..sapa tak kenal penyanyi yang tak sempat cipta nama seperti Datuk Siti Nurhaliza sebab dok asyik "cipta laki" opsss sori aisyah haha..dia bukan pegawai kerajaan pencen tapi penyanyi yang terpaksa pencen awal kerana sebab-sebab tak dapat d kenalpasti..cuma baca d SINI kalu nak tahu masalah kawin cerainya..hehe lagu tak meletop tapi kes kawin tergesa-gesa dengan duda jadi hit "song" hahaha



Samad ni aakj tak berapa pasti kenapa jadi begini hehe..cuma dengar-dengar dia sahabat baik ambiga. BACA D SINI

Muahaha aakj nok sukko bukannya kerana sajak yang d baca hanya dia yang faham, tapi kenapa program yang begitu besar tiada sudah suara ulama yang satu ketika dulu jadi bahan kempen pas...mana pergi ustaz ismail kamus, ustaz harun din malah agak terkejut bila buat program d kedah mana ustaz dari baling bekas imam masjid negara tu ??


KESIAN AAKJ TENGOK PAS...HANYUT..SESAT...







Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger