Label 10

Home » » VIDEO ANWAR D INDON ; MENGHINA ISLAM ITU SATU KARYA !! LANGGAN PELACOR SATU SENI ?

VIDEO ANWAR D INDON ; MENGHINA ISLAM ITU SATU KARYA !! LANGGAN PELACOR SATU SENI ?

Written By AAKJ on Friday, March 23, 2012 | 9:00 PM




Mudahnya anwar si pelanggan pelacor mengajak manusia berfikir seperti iblis !!

"..kalau tak senang jangan baca.."

Apakah si pelanggan pelacor ini sedar atau dia memang sengaja menampakkan dirinya hebat d mata semua penganut kepercayaan karut ? betapa kita boleh hina agama yang Maha Suci ?

Apa yang pelanggan pelacor ini maksudkan dengan "penceritaan yang cukup menarik" dari penulis iblis ini ? apa yang pelanggan pelacor cuba beli jiwa penulis iblis ini ?


PELANGGAN PELACOR NI MINAT SANGAT PENULIS IBLIS NI..BACA ANTARA KANDUNGAN BUKU IBLIS INI ;




1. Salman menulis, wahyu yang diturunkan kepada Rasulullah adalah dihantar oleh syaitan dan seterusnya, Rasulullah tertipu dengan wahyu tersebut. Kemudian, Rasulullah menyampaikan wahyu tersebut sebagai ayat atau surah dalam Al-Quran

2. Pusat Pelacuran di Kota Mekah diuruskan oleh kesemua isteri Rasulullah

3. Salahuddin Al-Ayubi, Panglima Perang Islam dalam Perang Salib dikatakan sebagai syaitan.

- AIDC Blog -


Najeeb Kashgari Hina Rasulullah S.a.w

Pada pertengahan Februari lepas, Najeeb A Kashagari seorang wartawan warga Arab Saudi telah ditangkap di KLIA, kerajaan Barisan Nasional (BN) kemudiannya mengambil langkah segera menghantar pulang semula ke negaranya untuk menghadapi pendakwaan menghina keperibadian Rasulullah s.a.w.

Najeeb, juga dikenali sebagai Hamza Kashgari dalam twitternya dilaporkan memperlekehkan keperibadian Rasulullah s.a.w melalui beberapa penyataan yang jelas menghina & merendahkan martabat Baginda.

On your birthday, I shall not bow to you. I shall not kiss your hand. Rather, I shall shake it as equals do, and smile at you as you smile at me. I shall speak to you as a friend, no more.

On your birthday, I find you wherever I turn. I will say that I have loved aspects of you, hated others, and could not understand many more.

On your birthday, I will say that I have loved the rebel in you, that you've always been a source of inspiration to me, and that I do not like the halos of divinity around you. I shall not pray for you.

Tindakan penghantaran pulang Hamza ke Arab Saudi bagaimanapun mengundang kecaman pembangkang khususnya dari PKR apabila melabelkan langkah tersebut sebagai melanggar hak asasi manusia & melanggar undang-undang.

“Penghantaran pulang itu menyalahi undang-undang, tidak mengikut Perlembagaan Persekutuan dan satu tindakan kejam. Tindakan itu terlalu tergesa-gesa seperti mahu mengelak daripada proses undang-undang Malaysia”.

- N Surendran, Naib Presiden PKR -

“Ini sekali lagi merupakan pelanggaran kebebasan bersuara. Beliau mempunyai setiap hak untuk membuat komen dan sebagainya tanpa ditindas”. 

 - Fadiah Nadwa Fikri, Aktivis PKR & Lawyer for Liberty -

Serasi Bersama

Dalam isu Najeeb A Kashagari & Salman Rushdie, kedua-duanya memiliki aliran pemikiran yang hampir sama, agak liberal dan begitu kritikal terhadap keperibadian Rasulullah s.a.w.

Sedar atau tidak, dalam isu membabitkan kedua-dua individu tersebut, baik Anwar mahupun PKR seakan memandang sepi penghinaan yang pernah dilakukan oleh individu terbabit.

Anwar tidak kekok bersama-sama Salman Rushdie menjayakan majlis yang berorientasikan pemikiran liberal & terbuka, manakala pemimpin PKR yang lain lebih mengutamakan hak asasi Najeeb A Kashgari berbanding penghinaan yang dilemparkan terhadap Rasulullah s.a.w.

Titik temu di antara Salman, Kashgari, Anwar & pemimpin PKR yang lain ialah semangat liberalisme yang tersemat di hati masing-masing.

Corak pemikiran mereka bebas & liberal. Pendek kata mereka semua serasi bersama. 



ADAKAH INI JUGA KARYA ? ATAU INI CARA BERKARYA YG NABI TUNJUKKAN ?

 

 

 

‘Bida’ah ialah pekerjaan (amalan) yang tidak dilakukan dizaman Rasulullah s.a.w.’
Difahamkan dari pengertian dan ta’rif diatas, jelaslah kepada kita bahawa apa jua pekerjaan, perbuatan mahupun amalan yang ada kaitan dengan agama termasuklah segala amalan atau apa jua pekerjaan yang baik-baik sekalipun, asalkan tidak dilakukan oleh baginda Rasulullah s.a.w. atau tidak berlaku dizaman Rasulullah s.a.w., maka semuanya termasuk kedalam erti bida’ah (mengikut pengertiannya).

** “Barangsiapa yang merekacipta sesuatu dalam urusan agama yang bukan daripada (amalan) kami, maka perbuatan itu ditolak (tidak diterima)”. Hadis yang diriwayatkan Imam Muslim
** “Barangsiapa mengerjakan sesuatu amal perbuatan, yang bukan dari suruhan kami, ia ditolak”.diriwayatkan oleh Imam Muslim daripada ‘Aishah r.a


Terpaksa jawab d ceramah tin milo isu bila aku hentak dia tentang silap besar dia..nak supaya apa yang dia buat tu betul ke ?? sorilah zahar..tak semua dan tidak majoriti pun bersama dengan mung..


Ceramah ini hanya d buat untuk menjawab isu ini ??




MAJLIS LALAI !!


Tanya diri sendiri kiranya anda waras..adakah program ini dapat menarik Rahmat Allah ?? adakah majlis sesat ini dapat menarik malaikat rahmat untuk berdoa agar peserta majlis ini d ampunkan dosa sama seperti ganjaran Allah janjikan pada yang hadir ke Majlis Ilmu yang bawa menafaat ??



Diriwayatkan bahwa Allah SWT memberi wahyu kepada Nabi Dawud AS : "Wahai Dawud jangan engkau jadikan antara Aku dan antara dirimu seorang alim yang sudah tergoda oleh dunia, sehingga ia bisa menghalangimu dari jalan mahabbahku. Karena sesungguhnya mereka adalah para begal yang membegal jalannya hamba-hambaKu. Sesungguhnya hukuman terkecil yang Aku kenakan untuk mereka adalah Aku cabut kelezatan bermunajat dari hati mereka." (Jami' Bayanil Ilmi, Ibnu Abdil Bar, I/193).




Asy-Sya'bi berkata : "Akan ada sekelompok penduduk surga yang melongok, melihat sekelompok penduduk neraka. Lalu penduduk surga menyapa mereka dengan penuh keheranan, 'Apa yang membuat kalian masuk neraka, padahal kami masuk surga karena jasa didikan dan ajaranmu?' Mereka menjawab : Sesungguhnya kami memerintahkan kalian melakukan kebaikan namun kami sendiri melakukannya."


DETAIL :


http://azmykelanajaya.blogspot.com/2012/03/iblis-bertempik-ulama-tin-milo-anggap.html 

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger