Label 10

Home » » 18SGX!! BUNUH ANAK KERANA FARMVILLE !! gilOOO !!

18SGX!! BUNUH ANAK KERANA FARMVILLE !! gilOOO !!

Written By AAKJ on Thursday, September 15, 2011 | 7:59 PM


Alexandra V. Tobias (22) bukanlah calon ibu mithali tahun ini. Tapi kalau calon mak paling naharem dia mungkin ada chance menang tanpa perlu bertanding. Alexandra dari Jacksonville Florida dijatuhkan hukuman penjara 25 tahun kerana membunuh bayi beliau secara menggoncangnya sehingga kepala terhantuk ke meja komputer. Alexandra naik berang kerana bayinya yanng berusia 3 BULAN menangis ketika beliau stim bermain Farmville Januari lalu.The best part of the story is Alexandra boleh goncang anak dia, hisap rokok sebatang untuk menenangkan diri sebelum goncang anak dia sekali lagi sehingga mati. Sempat ambik cigarette break semasa membunuh. Tidak diketahui sama ada Alexandra menggunakan teknik Rajnikanth untuk menyalakan rokok tersebut.

Aku tak main Farmville so aku tak tahu apa yang best sangat game tu. Same goes to Angry Birds. Aku demo game tu dekat hanphone adik aku. Rasa macam tak best pun. I don't get it. What kind of sick person lepak depan PC main game dan layan internet sepanjang hari?
Share this article :

+ comments + 1 comments

September 30, 2011 at 6:57 PM

main farmville yg tak stim tu sampai bole bunuh anak..mengom..tapi kalo sbb main zynga hold em poker,ada dh member aku sampai terajang bini dia..kalah punya pasal..keh keh keh

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger