Label 10

Home » » ANJING AMBIGA BERSUMPAH AKAN TETAK SIAPA SAJA YG HALANG AMBIGA !! tuiHH !!

ANJING AMBIGA BERSUMPAH AKAN TETAK SIAPA SAJA YG HALANG AMBIGA !! tuiHH !!

Written By AAKJ on Tuesday, June 28, 2011 | 12:58 AM


BABI TONYOK
PAPAGOMO:

Nak kata orang melayu Islam sekarang semakin Bodoh tak pula tapi tak di nafikan bila ada segelintir orang Melayu Islam yang Bodoh dan amat bangang sama sekali dalam menyuarakan pendapat dan pandangan.

Untuk makluman pada 24 Jun Gomo di minta oleh seorang pelayar Tweeter untuk melihat kenyataan di Tweeter Izmil Amri yang menyatakan "Kalau Kau Bunuh Ambiga Aku Bunuh Kau"


Gomo sebenarnya agak Terkejut kerana tidak menyangka ada seorang Melayu Islam yang sanggup Membunuh orang lain demi mempertahankan si KAFIR Ambiga yang mana kita tahu si Ambiga Kafir ini lah orang yang lantang dalam menentang Islam di Malaysia dan merupakan tulang belakang dalam agenda Menjadikan umat Islam MURTAD.

Masa tu Gomo fikir apakah lelaki yang bernama Izmil Amri ini tidak tahu apa yang di perjuangkan oleh Ambiga Kafir? Ataupun si Izmil Amri ini sekadar mengikut emosi kerana taksub dengan perjuangan politik Lubang Jubur Anwar Ibrahim?

Dalam kenyataan seterusnya si Izmil Amri ada mengeluarkan kenyataan "Aku pernah mimpi Sembelih Kepala Manusia" Wah hebat tu sampai boleh mimpi Sembelih kepala manusia. Gomo selama hidup ni mimpi sembelih Ayam pun tak pernah lagi kira nya si Izmil Amri ni handal lah jugak orangnya.


Dalam berapa minit selepas itu Izmil Amri keluarkan pula kenyataan "Kalau ada sapa sapa nak bunuh sapa2 hangpa mai menghadap Ayahanda Izmil dulu" Wow ni lagi hebat beb, memang cukup hebat. Ayahanda ye?Ni Izmil Amri, nak cakap kat hang sikit.....

KEPALA BUTOH BAPAK LU MASAK ASAM!!!


Hangpa ingat hangpa ni hebat ke? hangpa ingat hangpa ni kebal ke? Kepala butoh bapak lu lah. Lu nak sembelih sapa? Lu nak Bunuh sapa? Nak rodok sapa? Jangan cakap banyak lah Kimak anak haram 9 Julai ni hangpa Turun dan jangan duduk belakang orang. hangpa Mara ke depa Aku Tunggu hang anytime anywhere.


Si Kafir AMBIGA yang menentang Islam hang Izmil Amri dok sokong sampai nak sembelih sesama umat Islam. Aku tak peduli lah waktu tu hang Kurang Waras ke, hilang Akal ke, Spontan ke namun WAJIB bagi aku menentang orang yang macam Izmil Amri BARUA kepada KAFIR JAHANAM!!!

Lu apa level? AYAHANDA? Ayahanda ke tak ayahanda aku peduli apa? Ni Kepala Bapak aku bayar Zakat. Mak aku Lahirkan aku. Aku MELAYU ISLAM dan setakat hang yang dok Gebang Macam anak haram ni anytime je aku TIBAI!!!


Belum apa apa dah Block Tweeter Papa Gomo
BACHOL

Cakap banyak tak guna wahai Izmil Amri, walaupun hang dah BLOCK Tweeter aku sebab takut kena Balun tapi aku rasa memang nak kenal sangat dengan Hang ni. Aku rasa seluruh Rakyat Malaysia terutama nya Umat Islam nak kenal dan tahu siapa yang sanggup MATI DEMI AMBIGA KAFIR JAHANAM.

Aku nak tengok 9 Julai ni Hang Turun!!!

Ni lah moral Penyokong Pakatan Rakyat yang Hilang Kewibawaan sampaikan Ambiga yang menentang Islam dan penyokong Murtad sanggup di lindungi oleh seorang Melayu Islam yang mana sanggup Membunuh sesama umat islam demi si Kafir.


Psssttt...setakat si Izmil Amri ni Gomo Tampor je, dasar Banjingan
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger