Label 10

Home » » SAMAD SAID SI TUA BANGKA LUPA DIRI !! tuiHHH PUISI TAIK !!

SAMAD SAID SI TUA BANGKA LUPA DIRI !! tuiHHH PUISI TAIK !!

Written By AAKJ on Tuesday, June 28, 2011 | 12:31 AM


KUALA LUMPUR 27 Jun — Datuk S. Ambiga, dan Sasterawan Negara, Datuk A.Samad Said hari ini dipanggil untuk memberi keterangan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi di sini berkaitan dengan perhimpunan haram yang dirancang pada 9 Julai.


Ambiga, 54, yang merupakan pengerusi perhimpunan tersebut dan A.Samad, atau Abdul Samad Muhammad Said, 76, tiba di ibu pejabat polis itu pada pukul 2.00 tengah hari ditemani tiga orang peguam serta beberapa penyokong.

Ambiga, bekas presiden Majlis Peguam, memberitahu pemberita kemudian beliau dipanggil untuk memberi keterangan berhubung ceramah pada 12 Jun di Wisma Pandu Puteri; majlis pelancaran mengenai perhimpunan haram itu pada 19 Jun di Dewan Perhimpunan Cina Selangor; dan perhimpunan di depan Balai Polis Travers pada 23 Jun ketika beliau membuat laporan polis.

Peguam N.Surendran pula berkata, A. Samad dipanggil untuk memberi keterangan mengenai puisi yang disampaikannya pada majlis pelancaran perhimpunan haram itu. — Bernama
Share this article :

+ comments + 2 comments

June 28, 2011 at 12:57 AM

salam bro.. jangan banyak berludah...nanti kena saman ..hehe

June 28, 2011 at 3:16 AM

Kalau org tua ni turun 9hb, kita tangkap dia dan kita gunting dia punya rambut n janggut sekali. Mesti dia nangis punyer...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger