Label 10

Home » , » Syiah Menakluk Dunia : Pas Malaysia Ejen Di Asia Tenggara?

Syiah Menakluk Dunia : Pas Malaysia Ejen Di Asia Tenggara?

Written By AAKJ on Wednesday, August 14, 2013 | 8:30 PM



Semalam aakj ada letakkan cerita bagaimana Ismail Hanayeh, Perdana Menteri Palestine tidak sudi atau dengan kata lain menolak dengan terang berMAKMUMkan Imam Syiah, klik d SINI.

Bagi Ismail, beliau tidak perlu nak bersandiwara atau bermuka dengan golongan yang suka berpura pura dan sesat dalam mengamalkan Islam.

Kini, satu lagi berita yang menggemparkan kita bila Mohamed El-Baradei, yang d war-warkan bakal menggantik Morsi sebagai Perdana Menteri Mesir dengan lantang mengaku bahawa beliau adalah Penganut Syiah !!

Apa pendirian Pas dalam hal ini? Apakah Pas bakal kekal sebagai iblis bisu bila kena batang hidung sendiri seperti mana dakwaan kononnya lebih 1/3 ahli dan penyokong Pas terdiri d kalangan Penganut Syiah yang tegar..hehe ada juga yang celup..penganut celup..setengah hal dia jadi Syiah..sesetengah amalan dia akan jadi Sunni atau dia tak jadi apa-apa..nauzubillah !!

Kalau d Kedah..secara terang-terangan atas mimbar Jumaat..penganut Syiah begitu berani tonjolkan diri..siap naik atas mimbar dan berkucupan dengan Imam atau Khatib yang baca Khutbah..video kejadian d Pendang, Kedah ini..klik d SINI.

Bukan aakj sengaja nak reka cerita, banyak sangat bukti bahawa pengikut Pas yang jenis ganas majoritinya adalah penganut Syiah dan anda boleh lihat d setiap Himpunan Haram yang mereka sertai d KL..himpunan TAIK bersiri !..ada yang berani bawa gambar Mullah..kononnya Imam dari Iran yang hebat..tuuuiHHHH aakj ludoh dululah !!

Ironinya, pemimpin Pas hanya membisu bila isu Syiah ini d katakan melanda parti mereka. Apalagi bila d lihat kebanyakannya adalah golongan muda yang kononnya mahasiswa/siswi..kata sumber..aakj pun nok sukko juga bila dengar ni :

"..puok muda tu ikut syiah sebab malas nak solat..solat masa himpunan haram rajinlah..sebab syiah ni jenis menunjuk..kalau kat asrama atau rumah..liat nak mampus.."

Tak perlulah aakj letak gambar mangkok taik yang kononnya pejuang mahasiswa yang aliran otaknya syiah !! semua dah tahu..kalau letak d blog ni maka tambah glamor babilah dia.

Perjuangan kaum Munafik saja yang mampu hidupkan sandiwara agama ini..yang penting bagi mereka adalah UNDI !! dengan UNDI mereka mampu berkuasa dan mereka akan kaut harta rakyat dengan menggunakan kemungkinan ayat yang bisa melunturkan otak waras pengikutnya :

"..kita hidup d dunia ni sementara saja, susah kita sementara, sabarlah, jangan risau, kita sokong parti isle maka kita akan senang d akhirat selama-lama.."

Sambil ceramah..tin milo yang berjumlah lebih 30 tin akan meronda menadah duit untuk d bayar kepada penceramah..bilangan tin milo tu mengikut kehadiran pendengar ceramah fitnah mereka..yang tertipu siapa..yang kaya siapa..yang bini lebih dari satu siapa dan yang hebatnya yang punyai rumah banglo lebih dari 3 biji termasuk d KL tu siapa?

Perati betul-betul..kalau salah..aakj minta maaf..bila ada saja isu tang Islam d hina..siapa ke depan untuk pertahankan maruah Islam?..siapa yang cuba manipulasi isu atau spin isu? siapa yang tak berani buka mulut atau buka mulut setelah beberapa ketika..buka mulut dengan ayat d susun agar UNDI tak lari !!

Perati Isu hina Hari Raya Aidil Fitri..kes anjing
Perati Isu hina Rumah Allah d Sedili Johor..Buddha Singapura kurang ajar !!
Perati..mulut hapak pemimpin Pas keluarkan kenyataan apa?

Itu antara isu yang terbaru..isu yang lama tak yah cerita..lagi gila Pas ni hinggakan Menteri Besar Terengganu labelkan PAS sebagai SESAT !!

Kepada rakyat Malaysia..buka mata dan mata hati..lihat d sekeliling kita..yang dok Kelantan..perati sama kalau ke Golok, Thailand..perati siapa mangkok taik Pas yang masuk masjid atau surau Syiah d sana...bukan aakj nak tuduh..nak minta anda semua lihat kebenaran..

Tanyalah mana-mana Ustaz atau Ulama yang mursyid..apa hukumnya menghina Sahabat Nabi saw dan menghina kaum keluarga Baginda saw? tepuk dada tanya iman..apa yang Syiah tak kata pada Sahabat Nabi saw dan Ahli Keluarga Baginda..

Aakj mudah je dengan puok syiah ni..kalu ada anak perempuan atau dia ada bini..cuba u all tanya..boleh tak bagi MUTAAH jap..nikah dalam 2 atau 3 malam dengan mas kawin 3 keping biskut merie..kalu depa ok maka SAH la depa syiah yang totok..kalau depa marah..depa hanya menyamar..sebenarnya malas nak solat dan puasa serat lakukan amalan Islam yang lain...tuuuiHHH !!

Tengok Video kekejaman Syiah ini..bogelkan wanita dan tanam hidup-hidup..wanita Sunni..klik d SINI..

Antara UNDI dan Amalan Nabi..Pas Pilih yang mana?

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger