Label 10

Home » , » Pakatan Haram Cadang Bahasa Inggeris Sebagai Bahasa Utama

Pakatan Haram Cadang Bahasa Inggeris Sebagai Bahasa Utama

Written By AAKJ on Sunday, August 4, 2013 | 9:30 PM


Barangkali puok kera ni dah takde modal nak buat isu supaya rakyat Malaysia nampak bahawa merekalah sebenarnya 'Pemimpin Rakyat' atau Hero Rakyat yang mampu bawa perubahan besar pada kemajuan negara.

Menjadikan Singapura sebagai contoh..maklumlah kiblat perjuangan mereka kepada Singapura dan bantuan atau dana untuk hancurkan Malaysia d ambil dari sekutu Singapura termasuk Israel la kot !! Bangkai !!

"..yakin idea menggunakan English sebagai bahasa penghantar dalam sistem pendidikan kita seperti mana di Singapura akan diterima oleh majoriti rakyat Malaysia, kecuali yang berada di kawasan-kawasan kampung yang begitu kecil jumlahnya. .." - Lidah Pakatan Haram

Usaha puok kera dalam jagaan ini nampaknya konsisten sehingga matlamat nak hapuskan hak Melayu dan Bumiputera serta menghina dan merendahkan mutu kepimpinan Kerajaan BN tercapai !

Tanpa rasa malu, puok kera ni puji melangit kononnya apa yang Kerajaan BN buat selama ini terhadap mewujud dan mengekalkan keharmonian masyarakat majmuk tak pernah berjaya. 

Yang penting bagi puok kera ni..HILANGKAN IDENTITI MALAYSIA yang d bina selama ini. Rasanya kalau puok kera ni memerintah maka Malaysia bakal diserahkan kepada Singapura atau paling tidak melantik wakil dari negara yang kononnya hebat pada pandangan mereka itu sebagai PENASIHAT bagi Kerajaan Pakatan Haram !!

Selama lebih 60 tahun Kerajaan BN, bermula dengan Kerajaan Perikatan membina negara ini, kini bila dah dapat apa yang mereka mahu maka KUASA pula yang d cari..aakj malas nak tuduh sapa..anda sendiri tahu siapa yang aakj maksudkan !

Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
August 4, 2013 at 10:33 PM

singapore ada ISA
singapore takde skolah sjkc

jadi jom kita ikut seratus peratus mcm singapore
parti pembangkang pun takde.
kalau ada semua bangkrap kena saman....

jom jom...kecil tapak tangan,nyiru ditadahkan

Anonymous
August 5, 2013 at 12:22 AM

Yup..bab tu aku stuju..bru dia tau tinggi rendah langit ni
.

Anonymous
August 5, 2013 at 2:07 PM

hahaha betul2 kan singapore negara contoh pakatan..kenapa mereka boleh ada isa?kenapa pembangkang tak kutuk singapore

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger