Label 10

Home » , » Askar Laut Yang Tidak Puashati Dengan Kemenangan BN Di Kuala Besut

Askar Laut Yang Tidak Puashati Dengan Kemenangan BN Di Kuala Besut

Written By AAKJ on Friday, August 2, 2013 | 7:00 PM


Aakj ada dengar..dengar bukan sekali dua..malah banyakali sangat dengarnya bahawa Tentera Laut Malaysia majoritinya tidak sokong Kerajaan BN..

Kes d atas tak boleh d jadikan faktor..cuma nak ceritakan bagaimana kecewanya askat laut ini bila Calon BN menang d Pilihanraya Kecil Kuala Besut tempohari..dia seolah-olah sawan vavi dan terus menyerang rakan facebook aakj..kononnya siapa saja yan berjuang dalam facebook d bayar Tengku Zaihan..hahaha kesian..nak ludoh pun aakj ingat bulan puasa ni..

Kesian pun ada..bukan nak paksa sokong BN pun tapi kalau dengan pakaian seragam anggota keselamatan dia berani dok jaja cerita karut..rasanya kalau selongkar dalam almari beliau..banyak CD ceramah pakatan haram atau beliau kaki jengok ceramah politik atau memang dia ni antara 'ejen' pakatan haram dalam TLDM ?

Bahagian apa dia dalam Navy..aakj tak pasti..malas nak cek akaun Facebook dia..cuma minta bos dia. tegurlah anak buah..nak berpolitik maka buat akaun facebook yang tidak menampakkan kita anggota keselamatan negara..nanti rakyat hilang hormat..kalau cedera d perbatasan maka akan ada yang cuak untuk hulurkan sumbangan kerana asyik berpolitik dalam facebook..

Sahabat aakj yang dia serang dan fitnah kerana Pas celaka kalah d PRK Kuala Besut adalah Hos Getah..

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger