Label 10

Home » » Video Kisah Sebenar Lelaki Menari Atas Motor, Aakj Mohon Jutaan Maaf !!

Video Kisah Sebenar Lelaki Menari Atas Motor, Aakj Mohon Jutaan Maaf !!

Written By AAKJ on Friday, July 5, 2013 | 2:30 PM



KISAH SEBENAR KENAPA LELAKI TERKENA PARKINSON DI ATAS MOTOR | Sebelum ini viral di laman sosial video seorang lelaki yang dikatakan menggeletek di atas motosikalnya sehingga membuat ramai orang yang pelik dengan gelagatnya termasuklah mereka yang berada di tempat kejadian. Namun, tahukah anda kisah di sebalik kejadian itu?

Tidak dapat dipastikan apakah sebabnya bro ni bergoyang-goyang atas motor. Ramai juga yang mengatakan beliau menghidap penyakit parkinson.
Namun ada juga yang mengatakan ia pembawakan akibat mabuk. Ada juga yang katakan ini cara ranggi beliau menangani stress.



Menurut pembaca setia mazeermohamad.com, lelaki ini telah terkena buatan orang dan sudah lama menghidap penyakit berkenaan dan tak pulih sampai sekarang.
bro, nampak gaya mcm kat melaka. ade org opis aku (bukan satu opis, tapi satu bangunan) peel dia mcm ni.. dia ni kene buatan org.. tak baik2 smpi skrg.. melaka ni kecik ja..aku rase dgn pe'el mcm ni, dia ni budak yg aku maksudkan.. remove la artikel ni sebelum berbatalion org dok ngutuk dia ni.. bukan dia nak pun diri dia jadi mcm ni..

salam... saya pernah nampak abang ni kat melaka... masa tu dia tengah berhenti kat trafik light... saya rasa abg ni mempunyai penyakin kenan (sila rujuk buku2 yg berkenanan)atau parkinson... jgn la kiter tertawakan beliau... die pun manusia biasa... tp sy respect kat die, wlaumacam tu still bley prgi kerja sendri... (Nurfarhanadilah Fadil)

ko kenal ke abg ni?? sampai ko nak kate mcm tu?? abg ni keje satu bangunan dengan aku laa... abg ni baik orgnye.. tapi abg ni sakit.. bukan sakit yang biase tapi "sakit"(Anonymous)




Untuk keterangan lebih lanjut, anda bolehlah merujuk entri d SINI dan pihak aakj juga turut memohon seribu kemaafan seandainya entri berkenaan menyinggung ramai pihak.
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger